کد خبر : 157743
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
-

احمدی لاشکی: نقد سازنده یک شیوه برای مرتفع ساختن کاستی‌ها و ضعف‌ها است

احمدی لاشکی: نقد سازنده یک شیوه برای مرتفع ساختن کاستی‌ها و ضعف‌ها است

به گزارش قائم آنلاین، قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو  با اشاره به شیوه‌های صحیح نقد و ضرورت پرهیز از نقد غیرحرفه‌ای بیان کرد: نقد خوب است و بهتر است که هر فرد نقد را از خود شروع کند اما متأسفانه در کشور ما نقد را با تخریب یکی کرده‌اند در حالی که نقد سازنده یک

به گزارش قائم آنلاین، قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو  با اشاره به شیوه‌های صحیح نقد و ضرورت پرهیز از نقد غیرحرفه‌ای بیان کرد: نقد خوب است و بهتر است که هر فرد نقد را از خود شروع کند اما متأسفانه در کشور ما نقد را با تخریب یکی کرده‌اند در حالی که نقد سازنده یک شیوه برای مرتفع ساختن نقص‌ها، کاستی‌ها و ضعف‌ها است.

وی در ادامه اظهار کرد: متأسفانه در کشور ما شیوه نقد کردن صحیح نیست چرا که نقد باید توأم با اخلاق و سازندگی باشد اما آن چه که امروز شاهد هستیم بی اخلاقی است. نقد باید وجود داشته باشد چرا که یک تذکر، تنبه و یک هشدار است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه تصریح کرد: اگر دانشجو اطلاعات دقیقی نداشته باشد و شروع به نقد کند نتیجه مطلوبی ندارد اما عده‌ای دانشجویان که کارشناس بوده و اطلاعات دقیقی دارند باید نقدهایشان شنیده شود.

وی در ادامه تاکید کرد: هم فرد نقد کننده و هم فرد نقد شونده باید ظرفیت لازم را داشته باشند اگر این اتفاق رخ دهد نقش کلیدی برای برون رفت مشکلات کشور ایفا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: باید نقد منصفانه و سازنده در جامعه ترویج داده شود و مسئولان نیز ظرفیت شنیدن نقد منصفانه را داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − ده =