کد خبر : 157495
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

تولید ۶.۴ میلیون تن محصول در منطقه ویژه خلیج فارس

تولید ۶.۴ میلیون تن محصول در منطقه ویژه خلیج فارس

به گزارش قائم آنلاین، حسن خلج طهرانی اظهار کرد: تولیدات این منطقه با ورود به بازار ایران و منطقه، سهم بسزایی در به حرکت درآمدن صنعت کشور ایفا می‌کند. وی در خصوص اسلب و آهن اسفنجی تولید شده در منطقه، بیان داشت: نزدیک به ۳.۲ میلیون تن آهن اسفنجی و ۱.۴ میلیون تن اسلب در

به گزارش قائم آنلاین، حسن خلج طهرانی اظهار کرد: تولیدات این منطقه با ورود به بازار ایران و منطقه، سهم بسزایی در به حرکت درآمدن صنعت کشور ایفا می‌کند.

وی در خصوص اسلب و آهن اسفنجی تولید شده در منطقه، بیان داشت: نزدیک به ۳.۲ میلیون تن آهن اسفنجی و ۱.۴ میلیون تن اسلب در کارخانه‌های فولاد هرمزگان و فولاد کاوه تولید شد این در حالی است شاهد تولید بیش از یک‌میلیون تن بیلت نیز در کارخانه فولاد کاوه جنوب و فولاد جنوب بودیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: شرکت‌های هرمزآل و آلومینیوم المهدی بیش از ۱۳۰ هزار تن شمش آلومینیوم تولید کردند. همچنین در این منطقه ۹ هزار و ۱۷۰ تن نیز شمش روی تولید شد.

حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در پایان صبا فولاد را تنها تولیدکننده‌ی بریکت گرم ایران خواند و افزود: این کارخانه که در منطقه ویژه خلیج‌فارس واقع شده، در سال گذشته ۵۰۴ هزار و ۲۴۹ تن بریکت گرم تولید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 12 =