کد خبر : 157168
تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
-

راهپیمایی سودانی‌ها با درخواست برقراری حاکمیت اسلامی

راهپیمایی سودانی‌ها با درخواست برقراری حاکمیت اسلامی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، راهپیمایی جمعه در خارطوم، پایتخت سودان به درخواست نصرت الشریعه و دولت قانون، ائتلافی از احزاب اسلامی برگزار شد. معترضان شعار “آزادی، صلح، عدالت و شریعت انتخاب مردم هستند” سر می‌دادند. معترضان در خیابان منتهی به کاخ ریاست جمهوری تجمع کردند اما نیروهای امنیتی این مسیر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، راهپیمایی جمعه در خارطوم، پایتخت سودان به درخواست نصرت الشریعه و دولت قانون، ائتلافی از احزاب اسلامی برگزار شد. معترضان شعار “آزادی، صلح، عدالت و شریعت انتخاب مردم هستند” سر می‌دادند.

معترضان در خیابان منتهی به کاخ ریاست جمهوری تجمع کردند اما نیروهای امنیتی این مسیر را بستند. محمد عبدالکریم، معاون این ائتلاف گفت این راهپیمایی “پیامی به نیروهای اعلامیه آزادی و تغییر است که ما (اسلامگرایان) صدایی در سودان داریم.” این ائتلاف نماینده معترضانی است که به عزل عمر البشیر در یازدهم آوریل به دست نظامیان کمک کردند.

از سوی دیگر در بحبوحه بن‌بست با نظامیان بر سر انتصاب یک حاکمیت مدنی، رهبران معترض سودانی خواستار اعتصاب سراسری دو روزه از روز سه‌شنبه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =