کد خبر : 157253
تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

خرم‌آباد همچنان محصور در نخاله‌های ساختمانی

خرم‌آباد همچنان محصور در نخاله‌های ساختمانی

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی آهور در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع ساماندهی نخاله‌های ساختمانی جلساتی در راستای این موضوع گرفته و مصوباتی تنظیم می‌شود. وی با بیان اینکه در این رابطه از سال ۹۲ تا ۹۸ تنها شهر خرم‌آباد بیش از ۳۳ مصوبه داشته‌ایم، افزود: متأسفانه عملا شهرداری هیچ توجهی

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی آهور در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع ساماندهی نخاله‌های ساختمانی جلساتی در راستای این موضوع گرفته و مصوباتی تنظیم می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رابطه از سال ۹۲ تا ۹۸ تنها شهر خرم‌آباد بیش از ۳۳ مصوبه داشته‌ایم، افزود: متأسفانه عملا شهرداری هیچ توجهی به این مصوبات نداشته است.

آهور ادامه داد: هم اکنون دپوی نخاله‌های ساختمانی را در ورودی مسکن مهر شهر خرم‌آباد، کنار حاشیه رودخانه و پشت اداره کل صدا و سیما داریم.

رئیس محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان اضافه کرد: همچنین در روبروی دانشگاه لرستان نیز حجم عظیمی از نخاله‌های ساختمانی داریم که یک مکان آموزشی است و وجهه خوبی ندارد.

وی بیان کرد: به همراه نخاله‌های ساختمانی ممکن است بیماری‌های زیادی شیوع پیدا کنند و این مکان‌ها قسمت‌های حساسی هستند که امکان آلودگی بیشتری دارند.

آهور تأکید کرد: نخاله‌های ساختمانی نه تنها ساماندهی نشده‌اند بلکه دامنه و پراکندگی آنها در داخل شهر نیز بالا رفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 1 =