کد خبر : 157043
تاریخ انتشار : جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
-

سوم خرداد روز الگوی مقاومت و ايثار است

سوم خرداد روز الگوی مقاومت و ايثار است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: شب قدر را در پیش داریم که از بهترین و بزرگ ترین شب های مقدر در عمر ما است؛ دعای فرج را در این شب

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: شب قدر را در پیش داریم که از بهترین و بزرگ ترین شب های مقدر در عمر ما است؛ دعای فرج را در این شب سرلوحه همه دعاهای خود قرار دهیم.

وی افزود: امروز سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد است، معجزه‌ای که در دفاع مقدس اتفاق افتاد و به گفته امام راحل فتح خرمشهر و آزادسازی خرمشهر به دست خدا رخ داد.

امام جمعه رامسر بیان کرد: روز سوم خرداد الگوی مقاومت و ایثار است و ما می توانیم با این دو عامل در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موفق و پیروز شویم.

این مسئول تصریح کرد: روز جهانی قدس و به فرموده امام روز اسلام را در هفته آینده داریم روزی که اضمحلال صهیونیست را دی پی دارد و خانه عنکبوتی و سست رژیم صهیونیست به زودی توسط سربازان جبهه مقاومت نابود می شود.

رضایی یادآور شد: روز قدس در دنیای کنونی به محوری برای همه آزادگان تبدیل شده است که در جای جای جهان برای دفاع از مظلوم به پا می خیزند و راهپیمایی می کنند.

وی در پایان گفت: حضور حماسه ساز مردم روزه دار در روز قدس بار دیگر دشمنان اسلام را نا امید و دوستان و مظلومان عالم را خشنود می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − نه =