کد خبر : 156540
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
-

بازگشت سارق دوچرخه به زندان

بازگشت سارق دوچرخه به زندان

به گزارش قائم آنلاین، محمد ولی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان “قائم شهر”، موضوع به طور ویژه در دستور کار کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به سرقت دوچرخه که از سارقان

به گزارش قائم آنلاین، محمد ولی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان “قائم شهر”، موضوع به طور ویژه در دستور کار کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به سرقت دوچرخه که از سارقان سابقه دار و حرفه ای است در عملیاتی غافلگیرانه حین سرقت دوچرخه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، خاطرنشان کرد: برابر بررسی های به عمل آمده متهم که دارای۴۰ فقره سرقت دوچرخه در پرونده است پس از ۴ ماه آزادی از زندان، مجددا اقدام به سرقت کرد.

این مسوول بیان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های پلیس به ۱۹ فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان اعتراف کرد که تاکنون در مجموع با سابقه ۵۹ فقره سرقت به مرجع قضائی معرفی شد.

مرادی به شهروندان توصیه کرد: بیاییم با رعایت نکات ایمنی و هشداری پلیس در حفظ و مراقبت از اموال خود کوشا بوده و بسترهای وقوع جرم را کاهش دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =