کد خبر : 156160
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۱۵
-

خلیل‌زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند

خلیل‌زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر السد را شکست دهد. شجاع خلیل‌زاده، بازیکن پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: این برد لذتی نداشت چون ما صعود نکردیم. حقمان بود که صعود کنیم اما با ناداوری آن را

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر السد را شکست دهد. شجاع خلیل‌زاده، بازیکن پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: این برد لذتی نداشت چون ما صعود نکردیم. حقمان بود که صعود کنیم اما با ناداوری آن را از ما گرفتند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. از هوادارنمان گلگی دارم. امروز باید به ورزشگاه می‌آمدند و حمایت می‌کردند. امیدوارم پرسپولیس در فینال جام حذفی قهرمان شود و دل هواداران را شاد کند.

او درباره بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: ما ترسی نداریم. بازی با سپاهان بازی سختی است و آن‌ها تیم خوبی هستند و مربی بزرگی دارند. امیدوارم هواداران سپاهان مانند بازی‌هایی که فحاشی می‌کنند در آن بازی فحاشی نکنند. آن‌جا نارنجک طبیعی است و در دو، سه سال اخیر فقط فحش در اصفهان شنیدم. البته مردم اصفهان مردم خوبی هستند و دوستان زیادی در آن‌جا دارم ولی کسانی که به ورزشگاه می‌آیند به خاطر سپاهان نمی‌آیند بلکه برای فحاشی به پرسپولیس می‌آیند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + چهارده =