کد خبر : 156362
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

تولید ﻣﻴﻜﺮوﮔﺮﻳﻦ‌ها با ارزش غذایی ۴ تا ۴۰ برابر سبزیجات معمولی

تولید ﻣﻴﻜﺮوﮔﺮﻳﻦ‌ها با ارزش غذایی ۴ تا ۴۰ برابر سبزیجات معمولی

به گزارش قائم آنلاین، میکروگرین‌ها فرمی ظریف از گیاهان خوراکی جوان هستند که از بذر انواع سبزیجات تهیه می‌شوند و با وجود چنین اندازه کوچکی از طعم‌های قوی برخوردارند؛ زیرا گیاهان حداکثر طعم و مزه خویش را در اولین مراحل رشد یعنی دوره میکروگرینی بروز می‌دهند. مطابق مطالعات انجام شده مواد مغذی موجود در میکروگرین‌ها

به گزارش قائم آنلاین، میکروگرین‌ها فرمی ظریف از گیاهان خوراکی جوان هستند که از بذر انواع سبزیجات تهیه می‌شوند و با وجود چنین اندازه کوچکی از طعم‌های قوی برخوردارند؛ زیرا گیاهان حداکثر طعم و مزه خویش را در اولین مراحل رشد یعنی دوره میکروگرینی بروز می‌دهند.

مطابق مطالعات انجام شده مواد مغذی موجود در میکروگرین‌ها ۴ تا ۴۰ برابر سبزیجات معمولی است و ۲۸ گرم از میکروگرین‌ها معادل ۵۰۰ گرم سبزیجات معمولی مواد مغذی دارند؛ این گیاهان با آب تصفیه شده توسط فیلترهای مخصوص آبیاری می‌شوند و با کودهای ارگانیک تغذیه می‌شوند. در پرورش آنها از سموم و آفت‌کش‌ها استفاده نمی‌شود؛ بنابراین دارای کیفیت بالابوده و کاملاً ارگانیک هستند.

محصولات تولیدی این شرکت فناور شامل بیش از ۲۰ نوع گیاه مختلف با مصارف خوراکی و دارویی است.

قابلیت پرورش گیاهان مختلف در تمام فصول سال، کاهش دو برابری هزینه‌های انرژی مصرفی برای تولید واحد محصول، عدم تخریب محیط زیست، کاهش چشمگیر مصرف آب، قابلیت نگهداری و حمل و نقل آسان از دیگر مزایای میکروگرین‌ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − شش =