کد خبر : 155682
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

پاکزاد: کماندارانی با رکورد بالا به جهانی اعزام می‌شوند

پاکزاد: کماندارانی با رکورد بالا به جهانی اعزام می‌شوند

به گزارش قائم آنلاین، بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو ، درباره‌ی وضعیت تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر و پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا اظهار کرد: تیم ملی نوجوانان و جوانان کامپوند و ریکرو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا تاکنون ۳ اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشتند که در این ۳

به گزارش قائم آنلاین، بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو ، درباره‌ی وضعیت تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر و پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا اظهار کرد: تیم ملی نوجوانان و جوانان کامپوند و ریکرو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا تاکنون ۳ اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشتند که در این ۳ اردو با رکوردگیری که از کمانداران به عمل آوردیم، کمانداران دختر در رده سنی جوانان و نوجوانان عملکرد قابل قبولی از نظر رکوردی نداشتند اما در بخش پسران و در رده سنی جوانان دانیال حیدرزاده و در رده سنی نوجوانان آرمین پاکزاد، امیرمحمد قربان‌زاده و علی رحمتی حضورشان برای اسپانیا مورد تأیید کادر فنی قرار گرفته است.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان عملکرد موفق‌تری نسبت به دوره قبل که در آرژانتین برگزار شد و تنها موفق به کسب یک مدال برنز در کامپوند دختران شدیم، تلاش کردیم در این دوره کماندارانی را که شانس بالایی برای کسب مدال دارند به اسپانیا اعزام کنیم.

پاکزاد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه کمانداران نوجوان و جوان درگیر امتحانات پایان ترم هستند بعد از پایان سومین اردوی آماده‌سازی، اردوی بعدی بعد از امتحانات خرداد برگزار می‌شود و تا ۲۸ مرداد قبل از اعزام تیم به اسپانیا ادامه خواهد داشت. البته کماندارانی هم که به اسپانیا اعزام نمی‌شوند به آنها برنامه تمرینی می‌دهیم و مرتب در جریان گزارش تمرینات آنها قرار خواهیم گرفت تا تیم رها نشود.

دبیر فدراسیون تیروکمان در پایان همچنین در خصوص وضعیت تیم ریکرو دختران و پسران جوان و نوجوان نیز گفت: تیم ریکرو دختران و پسران نوجوان از نظر رکوردی شرایط راضی‌کننده‌ای دارند و به احتمال زیاد هر ۶ کماندار دختر و پسر راهی اسپانیا خواهند شد. اما در رده سنی جوانان ریکرو رضا شبانی و نیلوفر علیپور جزو کماندارانی هستند که وضعیت رکوردی آنها نسبت به سایر کمانداران بهتر است و نفرات اعزامی به اسپانیا را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 18 =