کد خبر : 155808
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
-

حواشی حضور سرمایه‌‎گذار خارجی در شهرداری قائم‌شهر

حواشی حضور سرمایه‌‎گذار خارجی در شهرداری قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، در اقدامی جالب پس از استوری‌های متعدد و پرمعنای برخی اعضای شورای شهر امروز خبری به گوش شهروندان قائم‌شهری رسید و یک انیمیشن رویایی همچون تصاویر عمارت چهاردروازه و نگین شمال که هنوز در رویای شهروندان قائم‌شهر هست در فضای مجازی پخش شد که سخن از پیشکشی جناب شهردار و شورای جوان

به گزارش قائم آنلاین، در اقدامی جالب پس از استوری‌های متعدد و پرمعنای برخی اعضای شورای شهر امروز خبری به گوش شهروندان قائم‌شهری رسید و یک انیمیشن رویایی همچون تصاویر عمارت چهاردروازه و نگین شمال که هنوز در رویای شهروندان قائم‌شهر هست در فضای مجازی پخش شد که سخن از پیشکشی جناب شهردار و شورای جوان شهر به مردم داد آن هم در روزی که صحبت از استیضاح شهردار در شهر پیچیده است.

واقعا جای تعجب و تاسف دارد چگونه با اذهان عمومی بازی می‌شود درحالیکه شبانه و پشت درب های بسته شورا، شهردار جدید را انتخاب میکنند و بعد که روز می‌شود با لباس یک دست در کنار هم عکس یادگاری می‌گیرند.

تیم مدیریت شهری امروز درس دیپلماسی هم به مسوولان سیاسی کشور داد، آن هم پوشیدن لباس یکدست با پیراهن یقیه دیپلمات برای رایزنی جذب سرمایه گذار، آن‌هم برای نوستالژی شهر نساجی قائم‌شهر

عالیجنابان مدیریت شهری که در لکه گیری‌ها و قول های کوچک و بزرگی که در گذشته دادند اکنون به بهانه نبود پول هاج و واج مانده اند، امروز صحبت از کارهای بزرگ کردند و همچون گروه سرود دوران مدرسه در کنار یکدیگر و یک شرکت خارجی به مردم قائم‌شهر قول جدید دادند.

نکته جالب دیگر این جلسه پربار میز رنگی بود که برای مدعوین چیده شد آن هم در ماه مبارک رمضان، درست است آن‌ها روزه نیستند اما آب معدنی و رانی جلوی شما چه می‌کند؟ البته چیزی که در تصویر مشخص است میهمانان خارجی حرمت ماه رمضان را نگه داشتند و چیزی میل نکردند.

مطلب دیگر حضور جناب کارگاه شهرداری قائم‌شهر بصورت ریزبینانه است که انگار میخواهد متهم پرونده فساد پتروشیمی کشور را شناسایی کند به سرمایه گذاران حاضر در جلسه می نگرد واقعا احسنت ولی ای کاش نگاه ریزبینانه‌ات را برای فضای شهرداری خرج می‌کردی تا فضا اینگونه نباشد.

و درآخر اینکه استاد دروس مهندسی باید یک کلاس دیپلماسی سیاسی برای هم خط‌های سیاسی اش یعنی ظریف و عراقچی بگذارد تا در مذاکرات به این موارد ریز همچون لباس یک دست بیشتر توجه کنند و کلاه گشاد برجام بر سر ملت ما نرود.

#علی_برکت_الله

در پایان امیدوارم این طرح به اجرا برسد و همچون عمارت چهاردروازه، نگین شمال و پروژه های بی‌ثمر مانده دیگر شهری رویای شهروندان قائم شهری نشود.

 

به قلم امیر اسدی فعال رسانه ای

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 17 =

جمشید شنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

تاسف- تاسف