کد خبر : 155655
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۲۰
-

بانوی خادم قرآن میهمان هشتمین شب نمایشگاه قرآن در بخش خادمان

بانوی خادم قرآن میهمان هشتمین شب نمایشگاه قرآن در بخش خادمان

به گزارش قائم آنلاین، نسرین نافذکلام سال گذشته و در بیست و سومین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم به عنوان خادم قرآن در رشته آموزش قرآن معرفی شد. وی در بخش خادمان قرآن حضور یافت و به سوالاتی همچون «چگونه خادم قرآن شده‌اید»، «چه پیشنهادی برای ارتقای فعالیت‌های مربوط به خادمان قرآن دارید» و

به گزارش قائم آنلاین، نسرین نافذکلام سال گذشته و در بیست و سومین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم به عنوان خادم قرآن در رشته آموزش قرآن معرفی شد.

وی در بخش خادمان قرآن حضور یافت و به سوالاتی همچون «چگونه خادم قرآن شده‌اید»، «چه پیشنهادی برای ارتقای فعالیت‌های مربوط به خادمان قرآن دارید» و «ارزیابی شما از وضعیت انجمن خادمان چیست» پاسخ داد.

انجمن خادمان قرآن در نظر داشته تا در ایام نمایشگاه با دعوت از یکی از خادمان قرآن به معرفی آنها به بازدیدکنندگان و همچنین ارائه نظرات، پیشنهادات و بیان تجربیات و نکات و ترویجی در حوزه فعالیت‌های قرآنی به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی بپردازد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =