کد خبر : 155438
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
-

حضور گسترده مقامات سیاسی، اقتصادی، مذهبی و سران عشایر عراق در سفارت ایران در بغداد

حضور گسترده مقامات سیاسی، اقتصادی، مذهبی و سران عشایر عراق در سفارت ایران در بغداد

به گزارش قائم آنلاین، با حلول ماه مبارک رمضان و با ابتکار سفارت ایران در عراق، مراسم شب‌های ماه رمضان در ساختمان تاریخی و زیبای سفارت ایران در عراق برگزار شد. این مراسم مورد استقبال شخصیت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علما و برخی از سران عشایر و چهره‌های دانشگاهی این کشور همسایه قرار گرفت. شرکت‌کنندگان

به گزارش قائم آنلاین، با حلول ماه مبارک رمضان و با ابتکار سفارت ایران در عراق، مراسم شب‌های ماه رمضان در ساختمان تاریخی و زیبای سفارت ایران در عراق برگزار شد.

این مراسم مورد استقبال شخصیت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علما و برخی از سران عشایر و چهره‌های دانشگاهی این کشور همسایه قرار گرفت.

شرکت‌کنندگان در این مراسم، برگزاری این برنامه را ابتکاری مناسب در جهت تعمیق دوستی بین دو ملت ایران و عراق عنوان کردند و بسیاری از آنها در گفت‌وگو با ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد مراتب همبستگی و همدلی خود را با کشورمان در برابر تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا علیه مردم ایران اعلام کردند.

مراسم شب‌های رمضان قبل و بعد از افطار در سفارت ایران در بغداد برگزار شده است.

از جمله افرادی که در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند می‌توان به هادی العامری رهبر فراکسیون فتح عراق نزدیک به دولت و الحشد شعبی، نوری مالکی نخست وزیر سابق عراق و رهبر فراکسیون دولت قانون، فالح الفیاض مشاور نخست وزیر عراق در امور امنیتی، سلیم الجبوری رئیس سابق پارلمان عراق، سید محسن حکیم مشاور سیاسی رهبر جریان حکمت ملی عراق، سید جعفر الموسوی سخنگوی مقتدی صدر، ماجده التمیمی رئیس فراکسیون سائرون عراق در پارلمان این کشور، شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، رئیس بانک مرکزی عراق، مؤید اللامی دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران عراق و رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران جهان عرب و تعدادی دیگر از شخصیت‌های برجسته عراقی اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 10 =