کد خبر : 155202
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
-

شرکت “گسترش کاربرد فناوری” دانش‌بنیان شد

شرکت “گسترش کاربرد فناوری” دانش‌بنیان شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پارک علم و فناوری استان با اعلام این خبر افزود: این شرکت توانسته است در زمینه تولید بومی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی، مجوز دانش‌بنیانی تولیدی نوع یک را دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شود. سید شمس

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پارک علم و فناوری استان با اعلام این خبر افزود: این شرکت توانسته است در زمینه تولید بومی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی، مجوز دانش‌بنیانی تولیدی نوع یک را دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شود. سید شمس الدین هاشمی ادامه داد: شرکت گسترش کاربرد فناوری از جمله واحدهای فعال فناور این پارک است که توانسته تاکنون با تولید شش محصول در زمینه فناوری انتقال دیتا بر روی فیبر نوری، مجوزهای لازم دانش بنیان شدن را کسب نماید.

وی اضافه کرد: این شرکت، چهارمین شرکتی است که در این پارک مجوز دانش‌بنیان دریافت کرده است و یک شرکت فناور دیگر درحال طی مراحل نهایی ارزیابی برای تبدیل به دانش بنیانی است.

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۱۰ برنامه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان از جمله معافیت‌های مالیاتی و گمرکی، زمینه‌های حمایتی مناسبی را در مسیر جذب و حمایت شرکت‌های فناور در حوزه‌های مختلف بوجود آورده است.

وی اظهار کرد: تاکید بر مزیت‌های نسبی استان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای پارک علم و فناوری در اولویت است.

هاشمی اضافه کرد: اهداف اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان محقق خواهد شد و پارک علم و فناوری استان آمادگی کامل جهت حمایت از این شرکت‌ها را دارد.

با ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان توسط کارگروه ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت “گسترش کاربرد فناوری”، واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان کشور قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 7 =