کد خبر : 155165
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

سلیمی: هیچ ایرانی باغیرتی تن به مذاکره با آمریکا در این شرایط نمی‌دهد

سلیمی: هیچ ایرانی باغیرتی تن به مذاکره با آمریکا در این شرایط نمی‌دهد

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو ، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا گفت: امام فرمودند آمریکا مانند گرگ است ، باید ذات خود را تغییر دهد، از شرارت دست بردارد و آدم شود. در این سال‌ها شیطنت و درندگی آمریکا روز به روز افزایش پیدا کرده

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو ، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا گفت: امام فرمودند آمریکا مانند گرگ است ، باید ذات خود را تغییر دهد، از شرارت دست بردارد و آدم شود. در این سال‌ها شیطنت و درندگی آمریکا روز به روز افزایش پیدا کرده است. امروز مذاکره بی‌عقلی است و کسی که بخواهد مذاکره کند غیرت و شعور ندارد. هنگامی که خنجر زیر گلوی ما قرار می‌دهند آنگاه مذاکره چه معنایی دارد؟

وی افزود:آمریکایی ها می‌گویند تعداد موشک های شما باید کاهش پیدا کند و برد آن ها کوتاه شود. آیا این مذاکره است؟ این بحث تسلیم کردن و ذلیل کردن یک ملت است. آن ها قصد دارند ملت ما را تحقیر کنند.آمریکایی ها قصد دارند ما را به جایی برسانند که اگر روزی یک کشوری مانند امارات به ما حمله کرد ما نتوانیم پاسخ دهیم.با توجه به این شرایط کدام ایرانی با شرفی به مذاکره تن می دهد؟هیچ ایرانی با غیرتی اگر عمق مسئله را درک کند به مذاکره در این شرایط تن نمی دهد.آمریکایی ها به دنبال براندازی هستند و مذاکره در این شرایط معنایی ندارد.مذاکره یعنی بده بستان ،ما چه چیزی را باید بدهیم؟

این عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد:تجربه نشان داده که آن ها به تعهدات پایبند نیستند، مذاکره باید با طرفی انجام شود که به چیزی پایبند باشد. آن ها به هیچ قرار دادی پایبند نیستند، آن‌ها فقط با سر و صدا و به تعبیری هارت و پورت به دنبال ترساندن ملت‌ها هستند. اکنون جنگ جنگ اراده‌هاست. اراده طرفی که قوی‌تر باشد در این میدان پیروز خواهد بود. اراده ما قوی‌تر و توکل ما به خداوند است، پس قطعا ملت ما در میدان جنگ اراده‌ها پیروز خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 14 =

محمدرضا کیانفر پنج شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

آیت‌الله خامنه‌ای گفت: مذاکره با دولت فعلی آمریکا سمّ مضاعف است.

رهبر معظم انقلاب،
قطعاً شما می‌دانید که رفع تحریمها فقط با مذاکره میسر است، چشم انتظار دولت آینده آمریکا ماندن ابداً به مصلحت نمی‌باشد زیرا تا آن زمان بعید نیست که مردم در اثر سختی معیشت شورش کنند و بلایی بدتر از آنچه به‌سر نیکلای چائوشسکو و همسرش آمد به‌سرمان بیاید.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
۱- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،