کد خبر : 154901
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
-

پنتاگون برنامه آموزش زبان‌های خارجی را لغو کرد

پنتاگون برنامه آموزش زبان‌های خارجی را لغو کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نشریه فارین پالیسی، برنامه آموزش زبان خارجی در وزارت دفاع آمریکا برای کمک و آمادگی بیشتر سربازان برای انجام مأموریت‌های خارج از کشور انجام می‌شود. این اقدام در حالی است که نزدیک به ۷۰۰ زبان آموز در حال آماده شدن برای حضور در این کلاس‌ها بودند. لغو برنامه‌های

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از نشریه فارین پالیسی، برنامه آموزش زبان خارجی در وزارت دفاع آمریکا برای کمک و آمادگی بیشتر سربازان برای انجام مأموریت‌های خارج از کشور انجام می‌شود.

این اقدام در حالی است که نزدیک به ۷۰۰ زبان آموز در حال آماده شدن برای حضور در این کلاس‌ها بودند.

لغو برنامه‌های آموزش زبان برای تمام سال مالی ۲۰۱۹ اعلام شده است.

البته سخنگوی مؤسسه آموزش زبان خارجی وزارت دفاع اعلام کرده است که لغو کلاس‌ها موقتی بوده و قرار است در سال ۲۰۲۰ این فعالیت‌ها از سر گرفته شود.

یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: این تصمیم ربطی به دیوار ندارد. اما با توجه به اینکه پنتاگون میلیاردها دلار از برنامه‌ها و پروژه‌های دیگر از جمله فعالیت‌های مربوط به افغانستان و برنامه ارتقای سیستم‌های موشک بالستیک کم کرده و به دیوار مرزی اختصاص داده است. احتمال اختصاص بودجه این برنامه آموزشی وجود دارد.

همچنین لغو برنامه‌های آموزش زبان خارجی پس از این اتفاق افتاد که دولت ترامپ به دنبال کاهش حضور نظامی آمریکا در جهان به ویژه در آفریقا و سوریه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + شش =