کد خبر : 154994
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
-

تذکر نماینده گرمی و مغان درخصوص خرید تضمینی عدس و نخود

تذکر نماینده گرمی و مغان درخصوص خرید تضمینی عدس و نخود

به گزارش قائم آنلاین، سیدحمایت میرزاده در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از صداوسیمای استان اردبیل به خاطر انعکاس برنامه کم‌نظیر «کوچ عشایر مغان» تشکر می‌کنم. این برنامه جاذبه‌های گردشگری گرمی و مغان را به خوبی نشان می‌دهد. همچنین به خاطر مبارزه با قاچاقچیان آثار باستانی در منطقه از تلاش‌های

به گزارش قائم آنلاین، سیدحمایت میرزاده در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از صداوسیمای استان اردبیل به خاطر انعکاس برنامه کم‌نظیر «کوچ عشایر مغان» تشکر می‌کنم. این برنامه جاذبه‌های گردشگری گرمی و مغان را به خوبی نشان می‌دهد. همچنین به خاطر مبارزه با قاچاقچیان آثار باستانی در منطقه از تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان گرمی و مغان تشکر می‌کنم.

وی خطاب به وزیر کشاورزی گفت: در مورد خرید تضمینی عدس، نخود، جو و سیر انتظار مساعدت بیشتری می‌رود. ضمن اینکه در محله‌های ما هنوز آمادگی لازم برای خرید گندم وجود ندارد. باید سریعاً به این مشکل رسیدگی شود.

میرزاده در پایان تذکر خود گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری، از دستگاه‌های اجرایی درخواست تسریع در عملیات اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام را دارم. همچنین از فرمانده اقتصاد مقاومتی کشور انتظار صدور دستور تسریع در اجرای مصوبات دو سال پیش این ستاد در مورد شهرستان گرمی و مغان را خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + ده =