کد خبر : 154633
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
-

از «دیافراگم تا پیانو» در کارگاه صداسازی و فن بیان

از «دیافراگم تا پیانو» در کارگاه صداسازی و فن بیان

به گزارش قائم آنلاین،  در این کارگاه طی دو جلسه، اصول تئوری و عملی صداسازی و فن بیان توسط مرتضی غلامی، خواننده گروه کر صداوسیما و ارکستر سمفونیک تهران ارائه شد. در جلسه اول که ١۵ اردیبهشت برگزار شده است، اصول تئوری و کیفیت تولید صدا و راه‌های بهبود و اصول عملیاتی آن تشریح شد.

به گزارش قائم آنلاین،  در این کارگاه طی دو جلسه، اصول تئوری و عملی صداسازی و فن بیان توسط مرتضی غلامی، خواننده گروه کر صداوسیما و ارکستر سمفونیک تهران ارائه شد.

در جلسه اول که ١۵ اردیبهشت برگزار شده است، اصول تئوری و کیفیت تولید صدا و راه‌های بهبود و اصول عملیاتی آن تشریح شد. همچنین هنرجویان با چگونگی فرآیند تولید صدا در آناتومی بدن و نقش مهم دیافراگم در آن آشنا شدند.

٢٢ اردیبهشت جلسه دوم این کارگاه برگزار شد و در آن اصول تئوری صداسازی عملیاتی شد و مرتضی غلامی مدرس این دوره به همراه هنرجویان نحوه استفاده از دیافراگم، اعضا بدن و بیان حروف الفبا به شکل صحیح را با ساز پیانو تمرین کردند.

جلسه اول این کارگاه در معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی و جلسه دوم در تالار مولوی دانشکده ادبیات و علوم انسانی با حضور دانشجویان و جمعی از علاقه‌مندان برگزار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − سیزده =