کد خبر : 154311
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

تفاوت خدمات نظافت آنلاین و سنتی در چیست؟

تفاوت خدمات نظافت آنلاین و سنتی در چیست؟

به گزارش قائم آنلاین، بنا بر اعلام تمیز، از زمانی که این شرکت‌های خدماتی آنلاین شروع به ارائه خدمات نظافتی کرده‌اند توجه بیشتری به نیازهای مشتری شده است. در ابتدا باید بگوییم شرکت خدماتی نظافتی چه آنلاین باشد و چه سنتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. انتخاب نظافتچی در شرکت خدماتی نظافتی به روش

به گزارش قائم آنلاین، بنا بر اعلام تمیز، از زمانی که این شرکت‌های خدماتی آنلاین شروع به ارائه خدمات نظافتی کرده‌اند توجه بیشتری به نیازهای مشتری شده است. در ابتدا باید بگوییم شرکت خدماتی نظافتی چه آنلاین باشد و چه سنتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

انتخاب نظافتچی

در شرکت خدماتی نظافتی به روش سنتی یا تلفنی شما امکان انتخاب نظافتچی را نداشته‌اید و حتی نمی‌دانستید چه شخصی با چه مشخصاتی قرار است نظافت منزل یا نظافت شرکت شما را بر عهده بگیرد، آن نظافتچی با در دست داشتن یک‌تکه کاغذ وارد حریم خصوصی شما می‌شد ولی در مقابل آن خدمات نظافت به‌صورت آنلاین کار را برای شما ساده‌تر کرده است، در بعضی از این اپلیکیشن‌های خدماتی مانند اپلیکیشن تمیز شما می‌توانید نظافتچی را بر اساس تصویر، سن و حتی وضعیت تأهل به‌صورت دلخواه انتخاب کنید تا قبل از هر چیز بدانید چه شخصی قرار است برای انجام خدمات نظافت در محل حاضر شود.

شرکت خدماتی معتبر

زمانی که شما قصد دارید از شرکت‌های معتبر خدماتی آنلاین درخواست نظافتچی کنید، با این آگاهی که دارای مجوزهای رسمی هستند سفارشتان را ثبت می‌کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز را از آن شرکت خدماتی به دست می‌آورید در صورتی که در ثبت سفارش به‌صورت سنتی شما فقط باید به یک شماره تلفن از آن شرکت بسنده می‌کردید.

بهترین اپلیکیشن نظافت منزل و نظافت محل کار

می‌توان گفت در بین شرکت‌های خدماتی نظافتی آنلاین، شرکتی برتر است که با توجه به نیاز مشتریانش پیش برود، متمرکز روی خدمات نظافت فعالیت کند، دارای گروه پشتیبانی قوی برای پاسخگویی نیاز مشتریان باشد و از همه مهم‌تر نظافتچیان موجه را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

با توجه به این مشخصات ذکرشده ما تمیز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پس از دانلود اپلیکیشن تمیز شما می‌توانید از تمامی مزایای یک شرکت خدماتی آنلاین و هم تلفنی بهره‌مند شوید، نظافتچیان آموزش‌دیده موجود را به‌صورت دلخواه و بنا بر نیازتان انتخاب کنید تا برای انجام خدمات نظافتی در محل مورد نظر شما حاضر شوند. همچنین اگر افرادی را می‌شناسید که از بینایی کمی برخوردار هستند یا به هر دلیلی نمی‌توانند از اپلیکیشن تمیز استفاده کنند با برقراری تماس با سامانه تلفنی تمیز می‌توانید از اپراتور درخواست کنند تا برای آن‌ها نقش اپلیکیشن را ایفا کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 17 =