کد خبر : 154024
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

شهرداری تلخاب افتتاح و به بهره برداری رسید

شهرداری تلخاب افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش قائم آنلاین، در مراسمی با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه شهری وروستایی وزارت کشور و جمعی از مسوولان استانی شهرداری شهر تلخاب افتتاح و به بهره برداری رسید.   مهدی جمالی نژاد در این مراسم توسعه متوازن مناطق و جمیت را از لازمه های شاخصه های توسعه پایدار کشور برشمرد و گفت:

به گزارش قائم آنلاین، در مراسمی با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه شهری وروستایی وزارت کشور و جمعی از مسوولان استانی شهرداری شهر تلخاب افتتاح و به بهره برداری رسید.

  مهدی جمالی نژاد در این مراسم توسعه متوازن مناطق و جمیت را از لازمه های شاخصه های توسعه پایدار کشور برشمرد و گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار چاره ای جز توسعه متوازن مناطق و جمعیت نیست.

وی تصریح کرد: روستاها و شهرهای کوچک نقش موثری در اقتصاد کشور دارند هرچه به این مناطق بیشتر توجه شود قطعا راه های رسیدن به توسعه هموارتر خواهد شد.
معاون عمرانی و توسعه شهری وروستایی وزارت کشور گفت: روستاها ثابت کرده اند ظرفیت ها و توانمندی های بسیار بالایی دارند که با بهره گیری از این ظرفیت ها می توانند به شهر تبدیل شوند.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی نیز گفت: بدون هیچ منتی در توسعه و عمران شهر تلخاب گام خواهیم برداشت و همه دستگاه ها باید در این راستا تلاش خود را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: تبدیل روستای تلخاب به شهر  و حضور معاون عمرانی وزیر کشور در آیین افتتاح شهرداری نشان دهنده توجه مجموعه دولت در حمایت از شهر تلخاب برای توسعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 12 =