کد خبر : 154124
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
-

تهمت تروریستی به سپاه نشانه وحشت آمریکا از جمهوری اسلامی است

تهمت تروریستی به سپاه نشانه وحشت آمریکا از جمهوری اسلامی است

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری اظهار کرد: دستاوردهای بیشمار جمهوری اسلامی حاصل خون جوانان غیور کشورمان بوده و آمریکا نمی‌تواند با طرح شرایط دلخواه خود تغییری در آن بوجود آورد. وی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند، بدانند که شیطان

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری اظهار کرد: دستاوردهای بیشمار جمهوری اسلامی حاصل خون جوانان غیور کشورمان بوده و آمریکا نمی‌تواند با طرح شرایط دلخواه خود تغییری در آن بوجود آورد.

وی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند، بدانند که شیطان بزرگ می‌خواهد کشورمان را همچون موم در دستان خویش بگیرد.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: تازه در آن صورت هم رضایت نخواهد داد و به بهانه‌های گوناگون درصدد فتنه انگیزی و شیطنت برخواهد آمد.

این مسؤول خروج آمریکا از برجام را نشانگر سست عهدی و دشمنی برعلیه ایران اسلامی دانست و گفت: حضور شبانه وزیر امور خارجه این کشور در عراق و عدم پذیرش خواسته نابخردانه او خود دلیلی از حقانیت جمهوری اسلامی و اسلام‌ستیزی شیطان بزرگ دارد.

طبرسی یاد آور شد: تهمت تروریستی با سپاه پاسداران و کوشش برای قطع هر نوع صادرات از ایران و سایر شیطنت‌ها نشانگر وحشت و کینه آمریکا از جمهوری اسلامی است.

وی بیان مرد: مردم انقلابی ایران بدون توجه به تحریم، تهدید و انواع یاوه‌سرایی‌ها همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب داشته و برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک ماه مبارک رمضان به امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: همه ما در مقابله به مفاسد اجتماعی اعم از بدحجابی و تظاهر به روزه خواری مسؤول هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =