کد خبر : 154127
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
-

اروپا در حال بازی دادن ایران در برجام است

اروپا در حال بازی دادن ایران در برجام است

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های این هفته شهرستان جویبار با بیان اینکه با روزه‌خواران در ملأعام باید برخورد قانونی شود اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان قانون باید رعایت و محترم شمرده شود و با روزه‌خواری به هردلیلی در ملأعام باید برخورد قانونی شود. وی به قطعی چند روزه آب در

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های این هفته شهرستان جویبار با بیان اینکه با روزه‌خواران در ملأعام باید برخورد قانونی شود اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان قانون باید رعایت و محترم شمرده شود و با روزه‌خواری به هردلیلی در ملأعام باید برخورد قانونی شود.

وی به قطعی چند روزه آب در شهر کوهی‌خیل اشاره و تأکید کرد: قطعی آب در شهر کوهی‌خیل، آن هم در ماه مبارک رمضان که نیاز بیشتری به آب وجود دارد قابل قبول نیست و مسئولین باید هرچه زودتر این مشکل را حل کنند.

امام‌جمعه جویبار بر بدعهدی اروپا و آمریکایی‌ها در برجام تأکید کرد و گفت: با خروج آمریکا از برجام و نقض حقوق ایران در این توافق، اروپا در این مدت طولانی هیچ اقدام عملی و مثبتی در این مسیر انجام نداد و فقط حرف زد.

نادعلیزاده با بیان اینکه اروپا در حال بازی دادن ایران در برجام است تصریح کرد: اروپایی‌ها غلام حلقه به گوش آمریکا هستند و در قضیه برجام در حال بازی دادن و معطل کردن ایران هستند و راهپیمایی سراسری امروز ملت ایران پس از اقامه نماز برای اعلام محکومیت اقدامات آمریکا علیه ایران و حمایت از مسئولین کشور بخاطر تصمیمات انقلابی است.

وی افزود: نباید منتظر کمک دیگران باشیم بلکه باید به نیرو و توان داخلی کشور تکیه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 3 =