کد خبر : 153466
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
-

کاهش اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی

کاهش اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد موسوی در دیدار معاونان آموزش و پرورش، مسؤولان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم با امام جمعه شاهرود به مناسبت هفته‌های معلم و عقیدتی سیاسی بیان کرد: حفظ نظام، دستاوردهای انقلاب اسلامی و تربیت و ترویج شعائر اسلامی وظیفه دو نهاد سپاه پاسداران و

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد موسوی در دیدار معاونان آموزش و پرورش، مسؤولان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم با امام جمعه شاهرود به مناسبت هفته‌های معلم و عقیدتی سیاسی بیان کرد: حفظ نظام، دستاوردهای انقلاب اسلامی و تربیت و ترویج شعائر اسلامی وظیفه دو نهاد سپاه پاسداران و آموزش و پرورش است و این دو نهاد در این راستا حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز کاهش اعتماد مردم به دستگاه‌های مختلف یکی از مشکلات جامعه است، افزود: از دلایل این امر، می‌توان به عملکرد، خروجی‌ها و تبلیغات در فضای عجیب و غیرقابل کنترل مجازی اشاره کرد که کاهش اعتماد عمومی را در برداشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تأکید بر لزوم تقویت آموزش و پرورش افزود: در آموزش و پرورش شهرستان، دو هزار و ۱۰۵ نیروی شاغل، یک هزار نیروی غیردولتی، دو هزار نفر بازنشسته و ۲۴۰ مدرسه، مؤسسه و آموزشگاه وجود دارد.

موسوی با بیان اینکه نقد این دستگاه در جاهای خاصی باید مطرح شود، گفت: در تریبون‌های عمومی باید نقاط مثبت را بگوییم و بدانیم که فعالیت‌های آموزش و پرورش برگرفته از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و باید همه کار کنیم تا با محدودیت‌ها، مدیریت بهتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ارائه خلاقانه برنامه‌ها و محتواهای تأییدشده آموزش و پرورش به نسل آینده با همکاری همه نهادها به‌ویژه سپاه و بسیج مورد استقبال ماست تا بتوانیم شاهد تربیت جوانان انقلابی باشیم.

حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهرود نیز در این دیدار در سخنانی با تبریک هفته‌های معلم و عقیدتی سیاسی گفت: باید در سنگر تعلیم و تربیت درست حرکت و در جامعه این مهم را ترویج کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 6 =