کد خبر : 153450
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

تحویل ۲۴۵ واحد مسکونی تا پایان شهریورماه به نیازمندان

تحویل ۲۴۵ واحد مسکونی تا پایان شهریورماه به نیازمندان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) علی ملکپور با اشاره به مشارکت سپاه پاسداران در احداث مسکن روستایی برای نیازمندان گفت: سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای رفع محرومیت تلاش می‌کنند. مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس بسیج سازندگی استان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) علی ملکپور با اشاره به مشارکت سپاه پاسداران در احداث مسکن روستایی برای نیازمندان گفت: سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس بسیج سازندگی استان بیان کرد: واحدهای مسکن روستایی برای مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط با مشارکت سپاه پاسداران احداث می‌شود.

وی افزود: برخی از این مناطق صعب‌العبور هستند و حمل مصالح ساختمانی برای این روستاها دشوار است که اقدامات سپاه در این زمینه قابل توجه است.

ملکپور با بیان اینکه تأمین مسکن مقاوم و ایمن برای مددجویان از سیاست‌های اصلی کمیته امداد با رویکرد بهبود سطح زندگی و توانمندسازی آن‌ها است ادامه داد: مراحل احداث ۲۴۵ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد استان از اواسط سال گذشته آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۷، ۵۴ واحد مسکونی آماده و به مددجویان تحویل داده شد که تا پایان شهریورماه امسال نیز مابقی این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

هوشنگ فولادی، رئیس بسیج سازندگی استان نیز در این جلسه اظهار کرد: احداث مسکن از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه است که برای تمامی اقشار نیازمند در حال اجرا است.

شایان‌ذکر است، طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است، نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به سامانه «طرح نوسازی مسکن روستایی» مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 12 =