کد خبر : 153425
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
-

بیشترین افزایش دستمزد نيروی انسانی در طرح‌های عمرانی ۱۲.۷ درصد بوده است

بیشترین افزایش دستمزد نيروی انسانی در طرح‌های عمرانی ۱۲.۷ درصد بوده است

به گزارش قائم آنلاین، در بین تمامی اقلام مورد آمارگیری، «راننده‌ی درجه‌ی یک جرثقیل» با١٢,٧ درصد دارای بیش‌ترین ‌افزایش و «بنای سنگ‌چین درجه‌ی دو» و «نقاش درجه‌ی دو ساختمان» با ٠.١ درصد، دارای کمترین افزایش در متوسط دستمزد ساعتی نسبت به دوره‌ی قبل بوده‌اند. در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به دستمزد ساعتی نیرو‌های انسانی شاغل

به گزارش قائم آنلاین، در بین تمامی اقلام مورد آمارگیری، «راننده‌ی درجه‌ی یک جرثقیل» با١٢,٧ درصد دارای بیش‌ترین ‌افزایش و «بنای سنگ‌چین درجه‌ی دو» و «نقاش درجه‌ی دو ساختمان» با ٠.١ درصد، دارای کمترین افزایش در متوسط دستمزد ساعتی نسبت به دوره‌ی قبل بوده‌اند.

در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به دستمزد ساعتی نیرو‌های انسانی شاغل در طرح‏های عمرانی (١٠٩ مورد) با ارسال پرسشنامه‌ی مربوط از طریق رایانامه به تعدادی از پیمانکاری‏های نمونه‌ی مجری طرح‏های عمرانی در سطح استان تهران جمع‏‌آوری می‌‏شود. این طرح در بهمن ماه سال ١٣٩٧ برای جمع‌‏آوری اطلاعات مربوط به نیمه‌ی دوم همان سال اجرا شده است.

در بین تمامی اقلام مورد آمارگیری، «راننده‌ی درجه‌ی یک جرثقیل» با١٢,٧ درصد دارای بیش‌ترین ‌افزایش و «بنای سنگ‌چین درجه‌ی دو» و «نقاش درجه‌ی دو ساختمان» با ٠.١ درصد، دارای کمترین افزایش در متوسط دستمزد ساعتی نسبت به دوره‌ی قبل بوده‌اند.

همچنین، مقایسه‌ی متوسط دستمزد ساعتی در این دوره با دوره‌ی مشابه سال قبل نشان می‌دهد که بیش‌ترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «راننده‌ی ماشین‌های سبک- سواری» با ٣٠,١ درصد و کمترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «سنگ‌تراش درجه‌ دو» با ٩.٥ درصد بوده است.

براساس نتایج حاصل از این آمارگیری، متوسط دستمزد ساعتی برخی از نیروهای انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی درنیمه‌ی دوم ١٣٩٧ و تغییرات آن نسبت به دوره‌ی قبل و دوره‌ی مشابه سال قبل به شرح جدول فایل پیوست ارائه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =