کد خبر : 153366
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

کمک ۴ میلیارد ریالی قزوین به مناطق سیل‌زده

کمک ۴ میلیارد ریالی قزوین به مناطق سیل‌زده

به گزارش قائم آنلاین، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس از قزوین اظهار کرد: مدیریت خوب در حوزه سیل اخیر و همچنین موقعیت طبیعی و جغرافیایی قزوین به جهت وجود باغستان موجب شد تا خسارت سیل در استان قزوین به حداقل برسد. وی افزود: همدلی خوبی در حوزه کمک

به گزارش قائم آنلاین، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس از قزوین اظهار کرد: مدیریت خوب در حوزه سیل اخیر و همچنین موقعیت طبیعی و جغرافیایی قزوین به جهت وجود باغستان موجب شد تا خسارت سیل در استان قزوین به حداقل برسد.

وی افزود: همدلی خوبی در حوزه کمک به سیل‌زدگان در استان وجود داشت و در جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان نیز رتبه سوم را در کشور کسب کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: بعد از زلزله کرمانشاه ناهماهنگی‌هایی در جمع‌آوری اقلام سبب شد تا مشکلات و نارضایتی‌هایی را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: با یک برنامه‌ریزی و کار قانونمند می‌توانیم رضایتمندی ایجاد کنیم تا نارضایتی‌ها بعد از حوادث به حداقل برسد.

آصفی اعلام کرد: در حال حاضر منتظر اخذ پروانه از سوی وزارت بهداشت برای ایجاد مرکز جامع حاد توان‌بخشی در استان هستیم  و همه امکانات فراهم است و صرفا نیازمند مجوز هستیم.

وی تاکید کرد: این مرکز در سبزه‌میدان مستقرشده و تجهیزات گران‌قیمتی هم در آن مکان وجود دارد و می تواند به تولید پروتز و خدمت‌رسانی به معلولان و جانبازان بپردازد که در حال حاضر نیازمند مجوز از طریق علوم پزشکی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =