کد خبر : 153407
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
-

نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در معرض آسیب جدی هستند

نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در معرض آسیب جدی هستند

به گزارش قائم آنلاین،  از میامی، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌پور صبح امروز در دیدار فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه میامی با وی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، با بیان اهمیت اعتقادات در شخصیت انسان‌ها اظهار کرد: امور عقیدتی و سیاسی، میدان کارزار بزرگی در راستای پرورش و تعلیم اعتقادات است. وی این هفته

به گزارش قائم آنلاین،  از میامی، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌پور صبح امروز در دیدار فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه میامی با وی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، با بیان اهمیت اعتقادات در شخصیت انسان‌ها اظهار کرد: امور عقیدتی و سیاسی، میدان کارزار بزرگی در راستای پرورش و تعلیم اعتقادات است.

وی این هفته را فرصتی برای بازبینی برنامه‌های گذشته دانست و افزود: باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کرد.

صفایی‌پور به فشار در فضای مجازی و القائات دشمن علیه سپاه و روحانیت اشاره کرد و گفت: با توجه به عملکرد سپاه و روحانیت برابر تمام هجمه‌های دشمن، مردم همچنان پشتیبان آنها هستند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه بخش عقیدتی سپاه می‌تواند با برنامه‌ریزی از ماه مبارک رمضان بیشترین بهره را ببرد، بیان کرد: این ماه فرصت ارتباط با اهل‌بیت (ع)، تربیت، اراده و نظم است.

وی با اشاره به مأموریت‌های وسیع سپاه گفت: فعالیت‌های امنیتی، سیاسی، حفظ تمامیت ارضی و… ازجمله مأموریت‌های این نهاد انقلابی است و امروز سپاه قدرتی بی به دلیل در جهان و افتخار نظام محسوب می‌شود.

صفایی‌پور تفاوت سپاه را با دیگر دستگاه‌ها در معنویت و ارزشی بودن آن دانست و تأکید کرد: امروز شاید یکی از وظایف سپاه، تبلیغ آنچه به خدا ختم می‌شود و بصیرت‌افزایی باشد و اگر انسان به خداوند وصل شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند او را از بین ببرد.

امام جمعه میامی افزود: یک سپاهی باید به همه اطلاعات روز چه عقیدتی سیاسی و چه مأموریت‌های خود آگاه باشد.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این بیانیه یک راهبرد و افتخار به گذشته و امید به آینده است و این درس را می‌دهد که ما هیچ ضرری از گذشته نمی‌بینیم و به این ۴۰ سال افتخار می‌کنیم.

صفایی‌پور با بیان اینکه گام دوم انقلاب به سه محور خودپردازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی اشاره می‌کند، بیان کرد: رهبر انقلاب در این بیانیه به جوانان محوریت داده است؛ یکی دیگر از وظایف امروز سپاه، انتقال فرهنگ ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است.

وی تأکید کرد: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که فرزندان ما محسوب می‌شوند، در معرض آسیب هستند و دشمن با تمام قدرت می‌خواهد این نسل را از آرمان‌های انقلاب دور کند.

امام جمعه میامی افزود: عقیدتی سیاسی سپاه بر سه محور هدایت فکری، دینی، سیاسی و بصیرتی، راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی تمرکز کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =