کد خبر : 153376
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
-

بقاع متبرکه لرستان آماده پذیرایی از میهمانان ضیافت الهی

بقاع متبرکه لرستان آماده پذیرایی از میهمانان ضیافت الهی

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد طباطبایی از خرم‌آباد، بیان کرد: برای ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ مبلغ از طرف سازمان اوقاف به استان لرستان اعزام می‌شوند که برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان در امام‌زادگان مستقر خواهند شد. وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی شده و آماده

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد طباطبایی از خرم‌آباد، بیان کرد: برای ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ مبلغ از طرف سازمان اوقاف به استان لرستان اعزام می‌شوند که برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان در امام‌زادگان مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی شده و آماده پذیرایی از میهمانان ضیافت الهی در این ایام هستند، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای خودسازی انسان است در همین راستا بایستی از ظرفیت منبرها در جهت بالا بردن معرفت انسانی استفاده کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: مبلغان بومی و اعزامی با هدف برگزاری جلسات قرآنی، برنامه‌های فرهنگی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی و برگزاری نماز جماعت در ایام ماه رمضان در بقاع شاخص شهرستان حضور خواهند داشت.

طباطبایی با اشاره به اینکه مبلغین در این ماه بایستی به محاسن وقف اشاره کنند و مردم را به حضور گسترده‌تر در این برنامه دینی، اجتماعی  ترغیب کنند، تصریح کرد: آثار وقف در سیل اخیر پلدختر  به وضوح مشخص بود به طوری که بیش از ۴۰ هزار پرس غذا واقلامی مانند پتو، لوازم بهداشتی که از محل وقف جمع‌آوری شده بود در میان مردم مناطق سیل زده توزیع شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه پرشکوه تر نماز عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: در بقاعی که ظرفیت اقامه نماز عید وجود دارد مقدمات لازم برای برگزاری نماز باشکوه عید فراهم ‌می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: احیای شب‌های قدر و برگزاری جشن میلاد امام حسن‌مجتبی(ع) از دیگر برنامه‌های سازمان اوقاف همزمان با ماه رمضان در بقاع متبرکه بوده همچنین به دنبال برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر کشور در ۹ امامزاده شاخص استان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 8 =