کد خبر : 153384
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

اعلام برنامه‌های فرهنگی مذهبی امامزاده جعفر (ع) قرچک در ماه رمضان

اعلام برنامه‌های فرهنگی مذهبی امامزاده جعفر (ع) قرچک در ماه رمضان

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله مهدانیان اردستانی مسئول فرهنگی و اجتماعی اوقاف ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار استان تهران خبرگزاری فارس جزئیات برنامه‌های فرهنگی مذهبی آستان مقدس امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) قرچک در ماه مبارک رمضان اعلام کرد. بر همین اساس قرار است حجت‌الاسلام باقری و حجت‌الاسلام قدمی قرائت نماز جمعه ظهر و

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله مهدانیان اردستانی مسئول فرهنگی و اجتماعی اوقاف ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار استان تهران خبرگزاری فارس جزئیات برنامه‌های فرهنگی مذهبی آستان مقدس امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) قرچک در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

بر همین اساس قرار است حجت‌الاسلام باقری و حجت‌الاسلام قدمی قرائت نماز جمعه ظهر و عصر این آستان را بر عهده داشته باشند که در مصلا امام خامنه‌ای برپا خواهد شد. همچنین خطبای منطقه و اعزامی از قم بعد از نماز عصر در همین مصلا سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود : جز خوانی کلام‌الله مجید هم توسط قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی هرروز ساعت ۱۹ در ایوان شرقی خواهد بود.

مسئول فرهنگی و اجتماعی اوقاف ورامین تصریح کرد: تبیین دعای روز ماه مبارک رمضان هم توسط حجت‌الاسلام باقری امام‌جمعه پیشوا در صحن مطهر آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) در ساعت ۲۰ هر شب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نماز مغرب و عشاء این استان هم توسط حجت‌الاسلام باقری امام‌جمعه پیشوا در صحن مطهر برگزار می‌شود.

مهدانیان در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شده میهمانان و زائران این آستان ضیافت افطاری ساده را بعد از نماز مغرب و عشا تناول کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 11 =