کد خبر : 153215
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
-

مدیریت شهری باید بده بستان های خود با شرکت های حفاری را تمام کند

مدیریت شهری باید بده بستان های خود با شرکت های حفاری را تمام کند

به گزارش قائم آنلاین، ایمان پویامهر در صحن علنی شورا، اظهار کرد: آسفالت منطقه مهمانسرا، سیدمحله و چشمه‌سر اوضاع نابه سامانی دارد که بارها به شهردار تذکر داده شد ولی کاری صورت نگرفته که این نشان از عدم پیگیری و نظارت ماست و باید جهت پیگیری آسفالت این مناطق به فوریت اقدام صورت گیرد. وی

به گزارش قائم آنلاین، ایمان پویامهر در صحن علنی شورا، اظهار کرد: آسفالت منطقه مهمانسرا، سیدمحله و چشمه‌سر اوضاع نابه سامانی دارد که بارها به شهردار تذکر داده شد ولی کاری صورت نگرفته که این نشان از عدم پیگیری و نظارت ماست و باید جهت پیگیری آسفالت این مناطق به فوریت اقدام صورت گیرد.

وی افزود: مدیریت شهری باید بده بستان های خود با شرکت های حفاری را تمام کند و به مشکلات مردم رسیدگی کند تا مردم این گونه دچار مشکل نشوند.

عضو شورای شهر قائم‌شهر بیان کرد: محوریت های فرهنگی تنها برای خانواده شهرداری است که اصلا این کار قابل توجیه نیست که بودجه شهرداری فقط برای کارمندانش خرج شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: شهرداران مناطق قدرت حداقل کار یعنی لکه گیری معابر را ندارند چرا اصلا شهرداری مناطق را تاسیس کردید ؟ از مدیریت سنتی لطفا دست بکشید و به شهرداران مناطق تفیض اختیار کنید.

پویامهر تصریح کرد: روابط عمومی باید مشکلات بوجود آمده در شهر که توسط رسانه ها انتشار پیدا می‌کند را پاسخ دهد تا مردم متوجه پیگیری توسط شهرداری شوند نه اینکه اینگونه بی‌توجه باشد.

وی به افزایش متکدیان در قائمشهر اشاره کرد و گفت: متکدیان در شهر هر روز اضافه می‌شود و بصورت گروهی هر روز در یک نقطه شهر حضور پیدا می‌کنند و متاسفانه جلوی درب شهرداری نیز این معضل را مشاهده می‌کنیم و متاسفانه شهرداری نیز هیچ عملکردی برای رفع این موضوع از خود نشان نمی‌دهد .

عضو شورای شهر قائم‌شهر در پایان گفت: چگونه شهرداری می تواند بودجه یک میلیاردی برای خرید خودرو تامین کند ولی نمی تواند برای تهیه قیر مورد نیاز اقدامی انجام دهد و مردم را اینگونه با مشکلات زیادی روبه رو کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =