کد خبر : 153135
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان

فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل پوریانی در گفت وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه اهدای خون برای روزه داران مشکلی ایجاد نمی‌کند و روزه‌داران می‌توانند با مصرف غذا و مایعات کافی در وعده سحر، نسبت به اهدای خون اقدام کنند اظهار کرد: تمامی مراکز انتقال خون مازندران در ماه رمضان فعال وپذیرای اهداکنندگان خون

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل پوریانی در گفت وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه اهدای خون برای روزه داران مشکلی ایجاد نمی‌کند و روزه‌داران می‌توانند با مصرف غذا و مایعات کافی در وعده سحر، نسبت به اهدای خون اقدام کنند اظهار کرد: تمامی مراکز انتقال خون مازندران در ماه رمضان فعال وپذیرای اهداکنندگان خون است.

وی افزود: ساعت پذیرش داوطلبان اهدای خون در مراکز انتقال خون ساری، آمل، بابل، تنکابن، چالوس از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر و شب‌ها هم بعد از افطار از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۰۰:۳۰ بامداد ودر پایگاه چالوس تا ساعت ۲۴ است.. همچنین پایگاه نور روز‌های یکشنبه و سه شنبه و پایگاه رامسر یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ فعال است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به اینکه پایگاه بهشهر شب‌ها بعد افطار از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۲۳:۳۰ شب و کانکس قائم شهر از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۰۰:۳۰ بامداد فعال است، گفت: پایگاه گلوگاه چهارشنبه‌ها و پایگاه جویبار پنج شنبه‌ها از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۲۳:۳۰ آماده پذیرش داوطلبان و اهداکنندگان نوعدوست است.

پوریانی افزود: با توجه به وجود بیش از ۴۵۰۰ بیمار خاص در استان، وجود بیش از ۶ مرکز جراحی قلب باز و همچنین عمر کوتاه فرآورده‌های خون و مدت زمان محدود نگهداری آن، از مردم استان مازندران تقاضا داریم اهدای خون خود را در ماه رمضان به شب‌های قدر موکول نکنند و در طول ماه حضور مستمر در پایگاه‌ها و مراکز اهدای خون داشته باشند تا ما نیز برای تامین خون وپلاکت موردنیاز بیماران استان دچار مشکل نشویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 9 =