کد خبر : 153120
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

رشد ۱۲۱ درصدی صدور کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی

رشد ۱۲۱ درصدی صدور کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی

به گزارش قائم آنلاین، وحید جوادی امروز در گفت‌وگو در ارومیه با اشاره به معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در فروردین ماه امسال اظهار کرد: در این ماه ۷۰ کد معاملاتی جدید در تالار ارومیه صادر شد که در مقایسه با اسفند ماه سال گذشته، ۱۲۱ درصد رشد داشته است. وی افزود: در

به گزارش قائم آنلاین، وحید جوادی امروز در گفت‌وگو در ارومیه با اشاره به معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در فروردین ماه امسال اظهار کرد: در این ماه ۷۰ کد معاملاتی جدید در تالار ارومیه صادر شد که در مقایسه با اسفند ماه سال گذشته، ۱۲۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در ماه گذشته ۵۸۵ هزار و ۶۶۴ هزار و ۶۳۷ سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش یک هزار و ۱۳۶ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ۶۷۰ هزار و ۹۸۰ ریال در بورس منطقه‌ای استان مورد معامله قرار گرفت.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه که ۴۹ درصد معامله مربوط به خرید بوده است، ادامه داد: در ماه گذشته ارزش معاملات ۳۲ درصد و حجم معاملات ۱۸۵ درصد در مقایسه با اسفند ماه سال ۹۷ بوده است.

وی ۳۲ درصد از ارزش کل معاملات و جایگاه نخست معاملات تالار ارومیه را با ۳۶۰ میلیارد ریال متعلق به کارگزاری سرمایه و دانش دانسته و عنوان کرد: همچنین در این ماه سهام شرکت بانک تجارت با ۱۰۵ میلیارد ریال معامله، ۹ درصد ارزش کل معاملات تالار ارومیه را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه سهام و حق تقدم بیش از ۴۵۰ شرکت بورسی و فرابورسی توسط ۱۲ کارگزاری و ۱۶ ایستگاه معاملاتی در بورس منطقه‌ای استان مورد داد و ستد قرار گرفت، خاطرنشان کرد: شاخص کل بازار بورس در ماه گذشته نسبت به اسفند ماه ۹۷ برابر با ۲۵ هزار و ۷۱۶ واحد افزایش به ۲۰۴ هزار و ۳۷۵ واحد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − شانزده =