کد خبر : 152895
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

منصوریان: با ۹ بازیکن جوان بازی کردیم و از نتیجه راضی‌ام

منصوریان: با ۹ بازیکن جوان بازی کردیم و از نتیجه راضی‌ام

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا منصوریان پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی گفت: در مورد مسائل فنی بازی کیفیت چمن طوری نبود که بتوانیم بازی کنیم. نیمه اول بازی مستقیم کردیم. گل اول ما جریان بازی را عوض کرد. شنیدم دو سه هفته پیش رُل جدید انداختند. آنچه که ما می خواستیم به آن رسیدیم.

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا منصوریان پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی گفت: در مورد مسائل فنی بازی کیفیت چمن طوری نبود که بتوانیم بازی کنیم. نیمه اول بازی مستقیم کردیم. گل اول ما جریان بازی را عوض کرد. شنیدم دو سه هفته پیش رُل جدید انداختند. آنچه که ما می خواستیم به آن رسیدیم. روی تیزهوشی بازیکن جوانمان به گل دوم رسیدیم. با ۹ بازیکن جوان بازی کردیم و راضی هستیم.

منصوریان در ادامه و در خصوص داوری مسابقه گفت: مدتی پیش تصمیم گرفتم که درمورد داوری صحبت نکنم. ما همیشه حتی هنگام باخت از داوری حمایت کردیم خودمان باید این فضا را ایجاد کنیم نباید هر روز داورانمان را به مرحله قیاس ببریم.

سرمربی ذوب آ‌هن درخصوص صحبتی که با بازیکن نیجریه‌ای تیمش انجام داد، گفت: بازیکن ما نیجریه‌ای است و از تمام زورش استفاده می‌کند و بعضا خطرناک می‌شود در گوش او گفتم که بهتر است روی بازی تمرکز کند چرا که ممکن است او را اخراج کنند. ما باید تلاش کنیم تا پرچم‌دار کشورمان در بازی‌های آسیایی باشیم.

منصوریان در ادامه و درخصوص تیم پارس جنوبی گفت: این تیم جزو معدود تیم‌هایی است که سال اول به لیگ برتر آمد و جزو تیم‌های بالای جدول قرار گرفت. کلا این تیم سخت بباز  است. مهدی تارتار تیم منسجم و فیزیکی دارد هر تیمی از لیگ یک می‌آید سعی می‌کند سقوط نکند و آسانسور نباشد. پارس جنوبی مدیرعامل بسیار خوبی دارد و فضای حاشیه‌ای را به خودش نمی‌بیند. آنها ارامش دارند و نسبت به قبل پخته‌تر شدند اما در این زمین نمی‌توانند پارس جم قبلی باشند.

وی افزود: امروز برنامه ما استفاده از ضربات آزاد و کاشته‌ها بود آنها فوتبال بازی کردند ما در نیمه دوم به بازی فوتبال روی آ‌وردیم.

منصوریان در ادامه گفت: من فکر می‌کنم کار آقای رضاییان امسال سخت‌تر می‌شود اگر این تیم حمایت شود اگر رضاییان را حفظ کنند و به او امکانات بدهند پارس جنوبی می‌تواند موفق باشد این تیم هواداران متحدی دارد که امیدوارم این اتحاد به هم نخورد.

سرمربی ذوب آ‌هن درخصوص حضور تیم شاهین بوشهر در فصل آینده مسابقات لیگ برتر گفت: شاهین بوشهر تیم قدمت‌داری است من از استان بوشهر بازیکن زیاد گرفتم. فکر می‌کنم یک دربی هم اینجا بوجود می‌‌آید که باعث می‌شود خود استان هم به تکاپو بیفتد.

منصوریان درخصوص اخراج علی دایی از تیم سایپا گفت: من نباید جواب این سوال را بدهم اما چون با علی دایی هم‌بازی بودم در این مورد صحبت می‌کنم ما مشابه علی دایی نداریم به هرکجای دنیا بروید شاید شما را نشناسند اما علی دایی را می‌شناسند. از او در همه مراسمات دعوت می‌شود و باید به چنین آدمی کمک کنند. مسی و رونالدو و نیمار حالا حالاها باید بدوند تا به دایی برسند. صورت او پر از بخیه است به خاطر این پرچم سه رنگ. به نظر من شأن او حفظ نشد.

منصوریان در ادامه گفت: پنج دهه هم بگذرد مثل علی دایی در فوتبال ما تولید نمی‌شود. احترام او را نگه نداشتند او فقط گفت پول بچه‌های تیمم را می‌خواهم بعضی اوقات صدای ما به جایی نمی‌رسد. او چیز عجیبی نمی‌خواست همان بلایی که سر من در تیم نفت آمد بر سر علی دایی هم آ‌مد. ما تیم خودمانی درست کرده بودیم و در خوابگاه بودیم و ماکارونی می‌خوردیم و بعد تیم را به علی دایی تحویل دادیم. فوتبال ما دچار یک مشکل اساسی  است و مسائل اقتصادی بین مربیان و مدیرعاملان و بازیکنان مشکل ایجاد کرده است. نباید توقع داشته باشیم علی دایی در مورد بی‌پولی صحبت نکند.

سرمربی ذوب آهن در مورد برکناری وینفرد شفر از تیم استقلال گفت: به نظر من اگر در این حوزه‌ها ورود نکنیم حرفه‌ای تر است. من  افتخار می‌کنم امروز در این شهر بازی کردیم. دلیل اصلی برد ما نیمکت ما بود دو بازیکن خوب را روی نیمکت داشتم که انرژی خیلی خوبی به تیم دادند ما یک خانواده هستیم و از این موضوع کیف می‌کنیم . همه اینها نشأت گرفته از حوزه فکری سعید آذری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =