کد خبر : 152998
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
-

خروج جویبار از بن‌بست اقتصادی با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها

خروج جویبار از بن‌بست اقتصادی با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی اسد در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با بیان اینکه همه ما موظف به تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری است اظهار کرد: دشمن با توطئه اقتصادی به دنبال فشار بر ایران است ولی ما باید وابستگی خود را از نفت پایان دهیم به دنبال تقویت تولید ملی

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی اسد در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با بیان اینکه همه ما موظف به تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری است اظهار کرد: دشمن با توطئه اقتصادی به دنبال فشار بر ایران است ولی ما باید وابستگی خود را از نفت پایان دهیم به دنبال تقویت تولید ملی باشیم.

وی با اشاره به اینکه خروج جویبار از بن‌بست اقتصادی با شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها امکان‌پذیر است گفت: شهرستان جویبار با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل هایی که دارد و معرفی درست و هنرمندانه آن می‌تواند از بن‌بست اقتصادی خارجی شود و در صدر اخبار و مقصد سرمایه‌گذاران و گردشگران باشد.

حجت الاسلام حسین ذبیحی امام جمعه موقت جویبار نیز با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید در ماه مبارک رمضان باید فضای جامعه را رمضانی کنیم.

وی تأکید کرد: مدیران در مساجد و نمازهای جماعت شرکت کنند تا مردم، مدیران را در کنار خود ببینند و این فاصله از بین رفته و اعتماد مردم و نظام تقویت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =