کد خبر : 151960
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
-

طرح محور میانی چهارباغ عباسی دارای مصوبه استانی و کشوری است

طرح محور میانی چهارباغ عباسی دارای مصوبه استانی و کشوری است

به گزارش قائم آنلاین، فریدون الهیاری در گفت و گو ، در خصوص طرح محور میانه چهارباغ عباسی، اظهار کرد: کلیات طرح محور میانه چهارباغ عباسی از ابتدای چهارباغ در میدان امام حسین(ع) تا خیابان آمادگاه مصوب شده است و جزئیات طرح نیز در تهران بررسی و این جزئیات نیز مصوب شده است. وی افزود:

به گزارش قائم آنلاین، فریدون الهیاری در گفت و گو ، در خصوص طرح محور میانه چهارباغ عباسی، اظهار کرد: کلیات طرح محور میانه چهارباغ عباسی از ابتدای چهارباغ در میدان امام حسین(ع) تا خیابان آمادگاه مصوب شده است و جزئیات طرح نیز در تهران بررسی و این جزئیات نیز مصوب شده است.

وی افزود: از نظر بحث اجرایی نیز سه ناظر از میراث فرهنگی بر محور میانه چهارباغ نظارت دارند؛ یکی ناظر مقیم، یکی ناظر میراث فرهنگی و یک باستان‌شناس حضور دارند و بر روند اجرا نظارت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: تمام مصوبات این طرح تا ابتدای خیابان آمادگاه از شورای فنی میراث فرهنگی در استان و از شورای میراث فرهنگی در کشور مجوز و مصوبه دارد و بر اساس این مصوبه فعالیت در حال انجام است.

الهیاری تصریح کرد: طرح با جزئیات آن کاملا مشخص است و بر اساس همان، همه امور پیش می‌رود. اگر کسی برخلاف مصوبات گفته شده پیش برود جلوی آن گرفته می‌شود، اما امروز همه چیز بر اساس مصوبات در حال پیگیری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 8 =