کد خبر : 152073
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

صادرات ۱۲۰ هزار دلاری ماهیان خاویاوری در فروردین‌ماه امسال

صادرات ۱۲۰ هزار دلاری ماهیان خاویاوری در فروردین‌ماه امسال

به گزارش قائم آنلاین، ولی‌الله محمدزاده طی گفت‌وگویی از صادرات ۴۰ تنی گوشت ماهیان خاویاری پرورشی در فروردین ماه امسال به خارج از کشور خبر داد. وی افزود: در ماه نخست امسال، مقدار ۴۰ تن گوشت ماهیان خاویاری پرورشی از گونه فیل ماهی توسط شرکت پاک ثمر از شهرستان بابلسر به کشور همسایه روسیه صادر

به گزارش قائم آنلاین، ولی‌الله محمدزاده طی گفت‌وگویی از صادرات ۴۰ تنی گوشت ماهیان خاویاری پرورشی در فروردین ماه امسال به خارج از کشور خبر داد.

وی افزود: در ماه نخست امسال، مقدار ۴۰ تن گوشت ماهیان خاویاری پرورشی از گونه فیل ماهی توسط شرکت پاک ثمر از شهرستان بابلسر به کشور همسایه روسیه صادر شد.

مدیرکل شیلات مازندران ارزش اقتصادی این محصول صادراتی را ۱۲۰ هزار دلار اعلام کرد و گفت: در ماه گذشته همچنین مقدار ۷۵ کیلوگرم خاویار پرورشی از گونه فیل ماهی با قیمت هر کیلو ۵۰۰ یورو از شرکت آبزی گستران ساعی از شهرستان ساری به کشورهای آلمان، امارات و انگلیس صادر شد که ارزآوری ۴۰ هزار یورویی به همراه داشته است.

محمدزاده در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای کمک‌های نوع دوستانه به مناطق سیل زده، مجموعه شیلات شامل کارکنان و نیز بهره برداران و تشکل‌های شیلاتی استان مازندران در مجموع حدود ۳۴۰ میلیون ریال به این امر اختصاص دادند.

مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به اینکه این کمک‌ها شامل ۱۱۰ میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی برای تهیه وسایل و اقلام مورد نیاز به ویژه البسه بود؛ ادامه داد: مابقی کمک‌ها به صورت نقدی از طریق مراجع استانی به این امراختصاص یافت.

وی یادآور شد: در همین زمینه از ابتدای وقوع سیل در استان به ویژه در شهرستان سیمرغ کلیه قایق‌های پایگاه‌های یگان حفاظت منابع آبزیان استان کاملا در آماده باش کامل بودند و درکمک رسانی در این منطقه حضور فعال داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 10 =