کد خبر : 151631
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۴۰
-

حمایت نیکوکار بجنوردی از ۲۲۰ یتیم

حمایت نیکوکار بجنوردی از ۲۲۰ یتیم

به گزارش قائم آنلاین، یک نیکوکار بجنوردی با پذیرش حمایت از ۲۲۰ یتیم در خراسان شمالی، رکورددار این امر خیر در میان خیران این استان شد.  این شهروند نوعدوست که عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه‌های تهران است ۶ ماه پیش همکاری خود را با کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز کرد و اکنون ماهانه ۲۲۰

به گزارش قائم آنلاین، یک نیکوکار بجنوردی با پذیرش حمایت از ۲۲۰ یتیم در خراسان شمالی، رکورددار این امر خیر در میان خیران این استان شد.

 این شهروند نوعدوست که عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه‌های تهران است ۶ ماه پیش همکاری خود را با کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز کرد و اکنون ماهانه ۲۲۰ میلیون ریال برای حمایت از این یتیمان می‌پردازد.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: این نیکوکار بجنوردی، علاوه بر حمایت از کودکان یتیم در طرح محسنین نیز مشارکتی فعال دارد و در صورت معرفی افراد نیازمند دیگر، از حمایت مادی و معنوی از آنان دریغ نمی‌کند.
محمود بادله افزود: وی علاوه‌بر واریز ماهانه یک میلیون ریال به حساب ۲۲۰ کودک یتیم، به خانواده‌های دارای مشکل در حوزه درمانی نیز کمک‌های فراوانی داشته که تنها در یک مورد ۲۴۰ میلیون ریال هزینه درمان یکی از خانواده‌های نیازمند را پرداخت کرده است.
وی حداقل پرداختی ماهانه بابت حمایت از هر یتیم را ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: حامیان سال گذشته افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال به ایتام این استان کمک کرده‌اند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی شمار ایتام زیر پوشش این نهاد را ۶ هزار و ۲۸۷ نفر عنوان کرد و افزود: از مجموع فرزندان زیر پوشش این نهاد سه هزار و ۱۷۱ نفر از ایتام و ۲ هزار و ۷۸۰ نفر از فرزندان محسنین، دارای حامی هستند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =