کد خبر : 151489
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
-

هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام طاقچه، کتابِ «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» کتابی غافل‌گیرکننده است؛ نثر آن روان و خواندنی است. مارک منسن، مفاهیم پیچیده را، با آوردن مثال‌های مختلف از زندگی‌های واقعی به خواننده منتقل می‌کند. نویسنده برای اینکه بتواند حس نزدیک‌تری برای مخاطب بسازد، بخشی از زندگی خودش را هم در کتاب

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام طاقچه، کتابِ «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» کتابی غافل‌گیرکننده است؛ نثر آن روان و خواندنی است. مارک منسن، مفاهیم پیچیده را، با آوردن مثال‌های مختلف از زندگی‌های واقعی به خواننده منتقل می‌کند. نویسنده برای اینکه بتواند حس نزدیک‌تری برای مخاطب بسازد، بخشی از زندگی خودش را هم در کتاب روایت می‌کند. «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها»، در مورد مفاهیمی مثل رنج، درد، مرگ، موفقیت و چیزهایی است که انسان امروز با آن درگیر است. «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» را می‌توان در دسته‌ی کتاب موفقیت قرار داد اما نه از جنسِ کتاب‌هایی که فقط شعار می‌دهند.

نویسنده تلاش می‌کند با آوردن مثال‌های واقعی از زندگی خود و دیگران، تجربه‌های زیسته را به اشتراک بگذارد و تا جایی که می‌تواند از دادن شعارهای توخالی که در کتاب‌های موفقیت به وفور یافت می‌شود، پرهیز کند. به همین دلیل واقعیت‌های تلخِ زندگی را انکار نمی‌کند بلکه نشان می‌دهد چگونه می‌توان در کنار این تلخی‌ها زندگی کرد.

اما همان‌طور که نویسنده نیز در کتاب می‌گوید: «حقیقت پنهان زندگی این است؛ چیزی به نام رهایی از دغدغه‌ها واقعاً وجود ندارد. بالأخره باید دغدغه چیزی را داشته باشید. بخشی از زیست‌شناسی ماست که همیشه به چیزی اهمیت بدهیم و در نتیجه دغدغه‌ای داشته باشیم. پس سؤال این است که دغدغه چه‌چیز را داشته باشیم؟»

این کتاب را نشر میلکان با ترجمه‌ی «میلاد بشیری» منتشر کرده است. کتاب الکترونیکی «هنر ظریف رهایی از دغدغه» را می‌توانید از اپلیکیشن و سایت طاقچه دانلود کنید.

طاقچه کجاست؟

طاقچه اپلیکیشن و سایتی است برای لذت بردن از خواندن و شنیدن کتاب. در این اپلیکیشن به هزاران کتاب الکترونیکی رایگان، کتاب صوتی، مجله و روزنامه دسترسی خواهید داشت. طاقچه با صدها ناشر همکاری می‌کند و می‌توانید کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی را به صورت قانونی دانلود کنید.

با درست کردن یک حساب کاربری می‌توانید کتاب‌هایتان را در سه دستگاه مختلف به همراه داشته باشید و بخوانید.

اگر با کتاب الکترونیکی آشنایی ندارید می‌توانید اپلیکیشن «طاقچه» را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید و نسخه‌ی الکترونیکی یک کتاب رایگان را دانلود کنید تا شکل جدیدی از خواندن را تجربه کنید.

کتاب خواندن و شنیدن، تفریحِ لذت‌بخش ماست و طاقچه این تفریح را آسان کرده.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + پانزده =