کد خبر : 151595
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
-

مشکلات بهداشتی در مناطق سیل‌زده لرستان وجود ندارد

مشکلات بهداشتی در مناطق سیل‌زده لرستان وجود ندارد

به گزارش قائم آنلاین، سید موسی خادمی اظهار کرد: مناطق پلدختر و معمولان از حالت گل و لای خارج شده و در جاده‌ها نیز ارتباط اولیه برقرار و ما به دنبال پل‌ها هستیم و ۷۶۰ حلقه پل از بین رفته است. وی افزود: فوریت‌های اولیه تا حدودی انجام شده و اولویت ما اسکان و ساخت

به گزارش قائم آنلاین، سید موسی خادمی اظهار کرد: مناطق پلدختر و معمولان از حالت گل و لای خارج شده و در جاده‌ها نیز ارتباط اولیه برقرار و ما به دنبال پل‌ها هستیم و ۷۶۰ حلقه پل از بین رفته است.

وی افزود: فوریت‌های اولیه تا حدودی انجام شده و اولویت ما اسکان و ساخت منازل است. دیروز جلسه‌ای با مسئولان بنیاد مسکن و راه و شهرسازی داشتیم و درباره اسکان دائم به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

خادمی تصریح کرد: تعدادی از واحد‌های تخریبی وجود دارند که زمین آن‌ها دیگر قابلیت استفاده ندارد و به دنبال تامین زمین در روستا‌ها و شهر‌ها هستیم.

استاندار لرستان بیان کرد: احتمالاً در شهر‌ها مشکل اسکان و کمبود مسکن وجود ندارد و دوره اسکان موقت کوتاه بوده، چون ممکن است برخی منازل تخریبی مجددا قابل استفاده باشند.

وی در خصوص شرایط بهداشتی مناطق سیل‌زده استان گفت: با پیگیری‌های وزارت بهداشت و نظارت‌ها به نظر می‌رسد مشکلات بهداشتی در مناطق سیل‌زده لرستان وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − یک =