کد خبر : 151003
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
-

کشف موتور خودروهای خارجی در” قائم شهر”

کشف موتور خودروهای خارجی در” قائم شهر”

به گزارش قائم آنلاین، سردار “سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر، گفت: در اجراي منويات مقام معظم رهبري در خصوص رونق توليد و مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز در پي کسب خبری مبني بر فعالیت فردی در امر خريد و فروش انواع موتور خودروهاي خارجي در شهرستان “قائم شهر”، موضوع در دستور

به گزارش قائم آنلاین، سردار “سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر، گفت: در اجراي منويات مقام معظم رهبري در خصوص رونق توليد و مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز در پي کسب خبری مبني بر فعالیت فردی در امر خريد و فروش انواع موتور خودروهاي خارجي در شهرستان “قائم شهر”، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی محل و مکان نگهداري اموال قاچاق، ماموران با هماهنگی قضائي و همکاری عوامل پليس آگاهي شهرستان قائم شهر به آدرس محل مورد نظر مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در بازديد از انبار دپوی کالا ۲۴ دستگاه موتور خودروهای سواري از نوع پژو ساخت کشور فرانسه  کشف و ضبط شد.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۳ میلیارد ریال اعلام شد، افزود: کالاهای مکشوفه به اداره اموال تمليکي انتقال و در این خصوص پرونده تشکيل و در حال رسيدگي است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق کالا و ارز در سال جاری از اولویت های مهم پلیس است، افزود: بی شک جلوگیری از ورود کالای قاچاق بی کیفیت به داخل کشور نقش مهمی در رونق تولید دارد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − 5 =