کد خبر : 150932
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

بارش ۱۵ سانتی متری برف بهاری در لاریجان

بارش ۱۵ سانتی متری برف بهاری در لاریجان

به گزارش قائم آنلاین، رضا مقدم در گفت‌گو با خبرنگار ما با اشاره به بارش برف از شب گذشته در منطقه لاریجان اظهار کرد: بارش برف در تمامی نقاط لاریجان از شب گذشته آغاز شد به طوری‌که در پایین دست ارتفاع برف به ۵ سانتی متر و در مناطق بالاتر به ۱۵ سانتی متر رسیده

به گزارش قائم آنلاین، رضا مقدم در گفت‌گو با خبرنگار ما با اشاره به بارش برف از شب گذشته در منطقه لاریجان اظهار کرد: بارش برف در تمامی نقاط لاریجان از شب گذشته آغاز شد به طوری‌که در پایین دست ارتفاع برف به ۵ سانتی متر و در مناطق بالاتر به ۱۵ سانتی متر رسیده است.

وی با بیان خسارت وارده برف به باغات منطقه، تصریح کرد: به درخت‌های سیاه بیشه و در اکثر روستاها به باغداران خسارت وارد شد که با مساعد شدن هوا کارشناسان میزان خسارت را برآورد می‌کنند.

بخشدار لاریجان افزود: میزان خسارت وارده در دهستان امیری و بهرستاق بیشتر بوده است.

وی از آماده باش کلیه دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: تمامی راه‌های روستایی در منطقه لاریجان باز و تردد در محور هراز جریان دارد و هیچ مشکلی خاصی از مراکز راهداری گزارش نشده است.

مقدم در پایان گفت: در سال ۹۸ به دلیل بروز سیل، خسارت زیادی به زمین‌های زراعی و باغ‌ها وارد شد که هنوز کارشناسان میزان خسارت را جمع بندی نکردند و البته راه‌های روستایی زیادی آسیب دید که توسط رئیس بحران شهرستان و بخشداران ترمیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 18 =