کد خبر : 150396
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
-

لزوم تلاش همگانی در طرح جهاد همبستگی ملی

لزوم تلاش همگانی در طرح جهاد همبستگی ملی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران اظهار کرد: شیعه یعنی ما جای پا اهل بیت(ع) بگذاریم و هر آنچه به زبان جاری کردن و عمل کردن را باید انجام دهیم. وی افزود: شیعیان باید هر روز برای سلامتی امام زمان(عج) و تعجیل در فرجش صدقه بدهند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران اظهار کرد: شیعه یعنی ما جای پا اهل بیت(ع) بگذاریم و هر آنچه به زبان جاری کردن و عمل کردن را باید انجام دهیم.

وی افزود: شیعیان باید هر روز برای سلامتی امام زمان(عج) و تعجیل در فرجش صدقه بدهند و در همه امور زندگی از امام عصر کسب اجازه کنند و به سادات احترام بگذارند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مجاهدت‌های خاموش انعکاس رسانه‌ای ندارند، خاطرنشان کرد: اگر در کشور امنیت وجود دارد به برکت سربازان گمنام امام زمان است.

این مسؤول با بیان اینکه صحبت و سخن در مورد سیل بسیار زیاد است، تصریح کرد: ظلمی که به جنگل، چراگاه‌ها و طبیعت شد با قهر طبیعت مواجه شده‌ایم و ضعف‌ها و سخن‌ها زیاد است و باید کارشناسی شود.

قاسمی با بیان اینکه در بستر رودخانه ساختن خانه و ویلا معنا ندارد، اظهار کرد: باید رسیدگی شود که چرا در دروازه قرآن شیراز در مسیل رودخانه پارک و جاده شد و اینکه در آق‌قلا مسیر جدید تاسیس و ریل گذاشته می‌شود و برای برون رفت آب فکری نشد.

وی افزود: سیل‌زدگان از نظر روحی و جسمی و مالی خسران دیدند و خانه، کشاورزی و دام و طیور آنها نابود شد و قدرت و توان دولت حدی دارد و همه ما باید دست به دست هم بدهیم و هر مسجد یک خانه و هر بازاری یک وسیله به سیل‌زدگان را انجام دهیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه چرا باید استکبار جهانی نسبت به سپاه و ارتش کشور اینگونه برخورد داشته باشد، گفت: مبارزه سپاه با گروه تروریستی از حافظه دنیا و ملت ایران پاک نمی‌شود.

این مسؤول گفت: آمریکا باید عصبانی باشد چرا که سپاه قدس در سوریه و عراق داعش، تکفیری‌ها و جبهه النصره را نابود کردند.

قاسمی تصریح کرد: مردم ایران یکپارچه می‌گویند که امریکا خود تروریست است و اگر جامعه جهانی تحقیق کند که امریکا از تاریخ تولد خود که ۲۴۰ سال می‌گذرد ۹۳ درصد تاریخ آن جنایت است.

وی بیان کرد: آمریکا جنایات زیادی انجام داد و دانشمندان ما را ترور کرد و در جنگ به واسطه منافقان ۱۷ هزار شهید تقدیم کردیم و به ژاپن و کوبا و سایر کشورها حمله نظامی کرده است.

امام جمعه موقت ساری گفت: در ایران و جهان کسی حرف استکبار را قبول ندارند و تمام احزاب و گروه‌ها به میدان آمدند و مردم لباس سپاه پوشیدند که نشان دهند ایران پُر از سپاه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + دو =