کد خبر : 150049
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
-

قیمت و خرید سرویس خواب مدرن، اسپرت، عروس و شیک

قیمت و خرید سرویس خواب مدرن، اسپرت، عروس و شیک

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آف دکور، شما می‌توانید با توجه به فضا اتاق و بودجه خود برخی از این موارد را حذف کنید. راهنما خرید سرویس خواب اگر اتاق‌خوابتان کوچک است می‌توانید تخت تاشو خریداری کنید تا در طول روز با جمع کردن تخت فضا بیشتری در اختیار داشته باشید. اما اگر قصد

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آف دکور، شما می‌توانید با توجه به فضا اتاق و بودجه خود برخی از این موارد را حذف کنید.

راهنما خرید سرویس خواب

اگر اتاق‌خوابتان کوچک است می‌توانید تخت تاشو خریداری کنید تا در طول روز با جمع کردن تخت فضا بیشتری در اختیار داشته باشید.

اما اگر قصد خرید تخت‌های معمولی را دارید سعی کنید تختی با تاج و ارتفاع کوتاه و رنگ روشن انتخاب کنید یا حداقل برای این تخت از روتختی‌های ساده و روشن استفاده کنید تا باعث بزرگ‌نمایی فضا اتاق شود.

همچنین ما به شما توصیه می‌کنیم تخت‌های جک دار یا کشودار خریداری کنید تا بتوانید از فضا زیر تخت استفاده کنید.

سرویس خواب وکیوم چیست؟

سرویس خواب‌های وکیوم در واقع سرویس خواب‌های ام دی اف و چوبی هستند که با تکنولوژی وکیوم روکش شده‌اند، این تکنولوژی در واقع هوای بین روکش و چوب را خالی کرده و خلائی ایجاد می‌کند تا روکش کاملاً به چوب بچسبد. این موضوع باعث بالا رفتن مقاومت سرویس خواب در برابر ضربه می‌شود.

سرویس خواب دونفره

سرویس خواب دونفره شامل تخت خواب، پاتختی، میز آرایش، پاف یا کاناپه و در مواردی کمد لباس می‌باشد اما شما می‌توانید با توجه به فضا اتاق و بودجه خود برخی از این موارد را حذف کنید.

تخت خواب دونفره در ابعاد ۲۰۰*۱۶۰ و ۲۰۰*۱۸۰ تولید می‌شود و شما باید با توجه به جثه افرادی که قصد استراحت روی آن را دارند تخت خوابی با ابعاد مناسب خریداری کنید.

برای انتخاب میز آرایش اگر فرزند کوچکی دارید سعی کنید میز آرایشی خریداری کنید که آینه آن به میز متصل باشد.

در مورد انتخاب پاتختی اگر فضا اتاق شما کوچک است از خرید پاتختی صرف‌نظر کنید و به جای آن از شلف‌های دیواری استفاده کنید.

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب‌های مدرن در طرح‌های ساده با خطوط موازی طراحی و تولید می‌شوند. افراد در دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال معمولاً از سرویس خواب‌های سفید، طوسی و مشکی استفاده کرده و از دکوراسیون‌های شلوغ دوری می‌کنند.

سرویس خواب اسپرت

سرویس خواب اسپرت شامل مدل‌های ساده و زیبایی می‌شود که در دسته مدل‌های مدرن و مینیمال قرار نمی‌گیرند این سرویس خواب‌ها معمولاً به رنگ قهوه‌ای یا چوب بوده و طرفداران زیادی دارند.

سرویس خواب ترک ۲۰۱۷

شما می‌توانید بسته به سلیقه و بودجه خود از برندهای مطرح ترکیه نیز سرویس خواب تهیه کنید سرویس خواب‌های ترکیه طرح‌های بروز و کیفیت بالایی دارند.

سرویس خواب ارزان و شیک

قطعاً قیمت سرویس خواب یکی از موارد مهم در زمان خرید محسوب می‌شود اما سعی کنید بیش از قیمت کیفیت سرویس خواب را در نظر بگیرید و سرویس خوابی با کیفیت خریداری کنید تا بتوانید از آن سال‌ها استفاده کنید. زیبایی و قیمت ارزان تضمینی برای کیفیت کالا محسوب نمی‌شود.

خرید اینترنتی سرویس خواب عروس

این روزها سایت‌های زیادی اقدام به فروش سرویس خواب کرده‌اند و شما می‌توانید به راحتی در منزل خود مدل‌های مختلف سرویس خواب را در سایت‌ها مشاهده کرده و با توجه به بودجه، فضای اتاق و سایر فاکتورها سرویس خواب مورد نظر خود را خریداری کنید.

دکور خوب با تخفیف ویژه در آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند.

امکان خرید سرویس خواب با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف سرویس خواب، تخت خواب، تخت خواب دونفره و دوطبقه، مبل راحتی، مبل ال، مبل تختخواب شو، مبل استیل، مبل سلطنتی، میز جلو مبلی و میز عسلی و … را بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =