کد خبر : 150061
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
-

جوابیه‌ی خانم طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی پیرامون درج خبر نقش دوعضو فراکسیون امید در ساخت ‌و سازهای غیرمجاز شمیران؟

جوابیه‌ی خانم طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی پیرامون درج خبر نقش دوعضو فراکسیون امید در  ساخت ‌و سازهای غیرمجاز شمیران؟

به گزارش قائم آنلاین، پیرو انتشار خبری درباره‌ی خانم طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، نماینده‌ی مردم تهران در لیست امید، با تیتر “نقش دوعضو فراکسیون امید در ساخت ‌و سازهای غیرمجاز شمیران؟ “حسب ماده‌ی ۲۳ قانون مطبوعات، جوابیه‌ی زیر برای خبرگزاری قائم‌آنلاین ارسال می‌گردد. با سلام خبرگزاری راه دانا در تاریخ ۲۶ فرودین‌ماده ۱۳۹۸، در خبری با

به گزارش قائم آنلاین، پیرو انتشار خبری درباره‌ی خانم طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، نماینده‌ی مردم تهران در لیست امید، با تیتر “نقش دوعضو فراکسیون امید در ساخت ‌و سازهای غیرمجاز شمیران؟ “حسب ماده‌ی ۲۳ قانون مطبوعات، جوابیه‌ی زیر برای خبرگزاری قائم‌آنلاین ارسال می‌گردد.

با سلام
خبرگزاری راه دانا در تاریخ ۲۶ فرودین‌ماده ۱۳۹۸، در خبری با عنوان «ردپای اعضای لیست امید در ساخت‌وسازهای غیرمجاز منطقه‌ی لواسان» با طرح این ادعا از زبان «ساکنان منطقه» مدعی شده است دو تن از نمایندگان لیست امید تهران، در منطقه‌ی شمیرانات دست به ساخت‌وساز غیرمجاز زده‌اند.
ضمن تکذیب خبر منتشره که منطبق با قانون مجازات اسلامی و قانون مطبوعات، مصداق بارز نشر اکاذیب، تهمت و افترا به نماینده‌ی مردم شریف تهران، ری، اسلام‌شهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی است و این که مطالب کذب مذکور، به‌قصد تشویش اذهان عمومی و جهت‌دار تنظیم شده است، منطبق با ماده‌ی ۳۰ قانون مطبوعات، از مدیرمسئول آن رسانه که پاسخگوی اصلی درج مطالب است:
نخست خواستار ارائه‌ی مستندات و مدارک این ادعای واهی و اکاذیب منتشره هستم و دوم آنکه در صورت عدم ارائه‌ی مستندات ظرف مهلت ۲۴ ساعت و عدم حذف مطلب خلاف واقع و انتشار تکذیبیه از طرف ایشان، حق اقدام مناسب قانونی و تعقیب کیفری برای این‌جانب محفوظ است.

✍️ طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، نماینده‌ی مردم تهران، ری، اسلام‌شهر، شمیرانات و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 14 =