کد خبر : 150057
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۰۶
-

بازداشت سارق قطعات خودرو در قائم‎شهر

بازداشت سارق قطعات خودرو در قائم‎شهر

به گزارش قائم آنلاین، سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت . وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی

به گزارش قائم آنلاین، سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان قائم شهر ضمن تقویت گشت های انتظامی هدفمند و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات ضمن تعقیب و مراقبت از این سارق دریافتند، این فرد آشنا به موضوعات فنی خودرو و دارای سابقه کیفری است که به تازگی پس از پایان دوران محکومیت از زندان آزاد شده است.

سردار میرفیضی، افزود: با شناسایی محل فعالیت این فرد و هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیر کننده متهم به سرقت را دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی دو دستگاه کامپیوتر خودرو ۲۰۶ سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۴۰ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان قائم شهر اعتراف کرد.

این مسوول در پایان گفت:  در این خصوص مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 11 =