کد خبر : 149925
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
-

تازه‌ترین قیمت‌ها از بازار طلا

تازه‌ترین قیمت‌ها از بازار طلا

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری طی گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه طی روز جاری اظهار کرد: طی روز جاری بازار از تب و تاب و روند صعودی قیمت‌ها در بازار کاسته شده و بازار به یک ثبت نسبی رسیده است. وی افزود: بعد از تعطیلات نوروزی بازار کمی راه افتاده

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا نصیری طی گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه طی روز جاری اظهار کرد: طی روز جاری بازار از تب و تاب و روند صعودی قیمت‌ها در بازار کاسته شده و بازار به یک ثبت نسبی رسیده است.

وی افزود: بعد از تعطیلات نوروزی بازار کمی راه افتاده بود اما هم اکنون با نوسانات چند هفته اخیر، بازار به گل نشسته است و عملا، معامله‌ای صورت نمی‌گیرد

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت هر مثقال طلا بین یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان در حال نوسان است؛ خاطرنشان کرد: قیمت هر گرم طلا در بازار امروز، ۴۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان نرخ‌گذاری شده است.

نصیری در خصوص قیمت انواع سکه گفت: قیمت سکه امامی ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است.

به گفته وی، نوسانات هفته اخیر موجب شده است تا با بی‌اعتمادی خریداران به بازار، معاملات به حداقل خود برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =