کد خبر : 149452
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

سالک: سربازان و افسران آمریکایی از این به بعد خواب بر چشم نمی‎بینند

سالک: سربازان و افسران آمریکایی از این به بعد خواب بر چشم نمی‎بینند

به گزارش قائم آنلاین، در روزهای اخیر، رییس جمهور آمریکا، در ادامه فعالیت‎های خصمانه این کشور در قبال ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‎عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد. به دنبال این اقدام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگوهایی حمایت خود را از نهاد انقلابی سپاه پاسداران اعلام کردند. احمد سالک، نماینده اصفهان: سربازان و

به گزارش قائم آنلاین، در روزهای اخیر، رییس جمهور آمریکا، در ادامه فعالیت‎های خصمانه این کشور در قبال ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‎عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد. به دنبال این اقدام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگوهایی حمایت خود را از نهاد انقلابی سپاه پاسداران اعلام کردند.

احمد سالک، نماینده اصفهان:

سربازان و افسران آمریکایی از این به بعد خواب بر چشم نمی‎بینند

download (11)

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی ایران است، جوانان سپاه جوانان بهشتی هستند که در مسیر دفاع از دستاوردهای و حفاظت از انقلاب طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی نقش اول را دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که انقلاب هست سپاه هم هست؛ امریکا امروز در ذلت به سر می‌برد و این مسئله مهمی است اگر امریکا امروز سپاه پاسداران را تروریست می‌نامد به این معنی است که نیروی مسلح یک کشور را تروریست نامیده است.

وی افزود: این رفتار به معنای عظمت امریکا نیست؛ بلکه ضعف و زبونی و ذلت امریکاست؛ امریکا چهل سال است جمهوری اسلامی ایران و انقلاب و سپاه پاسداران را امتحان کرده و متوجه شده که سپاه برخوردار از یک قدرت مردمی است و آن هم زیر سایه رهبری است.

سالک عنوان کرد: اگر امریکا فکر می‌کند با تروریست خواندن سپاه می تواتد موجب اختلاف در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شود این یک خیال خام است؛ وحدت نیروهای مسلح حول محور ولایت اساس حرکت انقلابی ماست و این موضوع مهمی است.

احمد سالک خاطر نشان کرد: مطمئن هستیم امریکا به ما اعلام جنگ کرده و ما دفاع خواهیم کرد؛ امروز در دو فوریت در مجلس شورای اسلامی حرکت مقابله با امریکا را در یک قالب جواب محکمی می‌دهیم و امیدواریم اثر داشته باشد.

وی افزود: امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تمام منافع وی در منطقه و خاورمیانه به خطر می‌افتد؛ اعلام می‌کنم مرکز فرماندهی سنتکام از این به بعد لحظه‌ای خواب بر چشم نخواهند دید و آن‌ها هدف اصلی ما هستند.

 

سیدکمال‎الدین شهریاری، نماینده دشتی و تنگستان:

شاهد شکست بزرگ استکبار و سربلندی پاسداران راه حق خواهیم بود

شاهد شکست بزرگ استکبار و سربلندی پاسداران راه حق خواهیم بود

به گزارش سپاس؛ سیدکمال‎الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در خانه ملت با اشاره به تروریست اعلام کردن نهاد مقدس سپاه توسط آمریکا، گفت: سوم شعبان سالروز ولادت اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، سالروز تکریم مقام آزادمردانی است که برای پاسداری انقلاب و آرمان های والای آن از هیچ گونه فداکاری و رشادت و عمل به فرامین ولی فقیه دریغ نمی کنند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آنچه امروز باعث حرکات مذبوحانه استکبار جهانی شده است، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناشی از مقاومت دلیران مکتب خمینی کبیر و پاسداران انقلاب اسلامی است که فرهنگ عاشورایی و ولایتمداری را سرلوحه جهادگری خود قرار داده اند.

شهریاری افزود: جانبازان و آزادگان عزیز ایران اسلامی‌ نیز که از حضرت امام سجاد (ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) الگو گرفته اند، همواره نمادهای سرافرازی و ایثار و صبر در نزد ملت شریف ایران خواهند بود.

وی تاکید کرد: ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهیدان راه حق، اعیاد سراسر نور شعبان المعظم را به آحاد مردم بصیر و ولایت مدار ایران به‌ویژه پاسداران و بسیجیان گرانقدر تبریک عرض نموده و رجاء واثق دارم در سایه عنایات حق تعالی و رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و با پشتوانه بصیرت مردم عزیز ایران و مسئولین ولایتمدار، شاهد شکست بزرگ استکبار و سربلندی پاسداران راه حق خواهیم بود.

احد آزادی‎خواه، نماینده ملایر:

اقدام آمریکا سبب اتحاد احزاب سیاسی شد

اقدام آمریکا سبب اتحاد احزاب سیاسی شد / طرح دو فوریتی تقویت جایگاه سپاه پاسداران در برابر آمریکا در دستور کار مجلس

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‎خواه در گفت و گو با خبرنگارنافع اقدام آمریکا نسبت به تروریست خواندن سپاه پاسداران را سبب اتحاد هر چه بیشتر احزاب سیاسی ایران دانست و اظهار داشت: این اقدام امریکا سبب انسجام و وحدت بین احزاب و گروه های سیاسی مختلف در کشور و مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی گفت: امروز و در حمایت از سپاه پاسداران اعضای فراکسیون های مختلفی چون فراکسیون امید، مستقلین و ولایی همه در کنار هم با لباس سپاهی و شعار مرگ بر آمریکا وارد صحن مجلس شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی این اقدام آمریکا را نشان دهنده حماقت آنان دانست و بیان کرد: این اقدام آمریکا سبب وفاق و همدلی بیشتر در کشور و افزایش نفرت عمومی نسبت به آمریکا می شود.

آزادی خواه تاکید کرد: دنیا فهمیده است که سپاه پاسدان انقلاب اسلامی ایران نه تنها تروریست نیست بلکه خود قربانی تروریست است.
حجت الاسلام آزادی خواه گفت: در سوریه و عراق این سپاه پاسداران بود که جانانه در مقابل داعش ایستادگی کرده و با نثار جان جوانان خودش توانست امنیت را به بسیاری از کشورها اهدا کند.

وی گفت: آمریکا باید منتظر باشد و این اقدامی ترامپ و پمپئو انجام داد صد در صد علیه خودش بوده و دودش به چشم خودش می رود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در مقابل این اقدام آمریکا صددرصد مقابله خواهد کرد.

آزادی خواه از دستور کار قرار گرفتن یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از سپاه پاسداران در مجلس خبر داد و  گفت:  این طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی که مورد موافقت و امضا اکثر نماینده ها نیز قرار دارد طرح تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا است و به زودی در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

محمد خالدی، نماینده لردگان:

مجلس مقابل حرف آمریکا می‎ایستد

مجلس مقابل حرف آمریکا خواهد ایستاد

محمد خالدی نماینده مردم لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد:  بعد از انقلاب اسلامی  آمریکا با هر ترفندی و  سیستمی بنا داشته کشور جمهوری اسلامی ایران  را از پا در آورد و این اولین اقدام او نبوده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از  اول انقلاب همیشه یک بازی را شروع می کند بیان داشت : تروریست خواندن سپاه یکی دیگر از بازی های او بوده که ما نیز مقابل آن خواهیم ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه تروریست خواندن سپاه غیر منطقی و غیر منصفانه است اذعان داشت: آن ها فکر می کنند با این ترفند ها می توانند ما را از پای در آورند.

خالدی تحریم ها را یکی از ترفند های آمریکا دانست و گفت : مردم ما مقابل تحریم ها ایستادگی کردند و در حال حاضر مقابل این حرف ترامپ هم خواهند ایستاد.

وی با اذعان بر اینکه مجلس برنامه دارد موضوعی مشابه همین اقدام ترامپ را انجام دهد تاکید کرد: موضوعی که در این خصوص در مجلس مطرح می شود با دو فوریت به تصویب خواهد رسید .

خالدی افزود: ما کنار سپاه هستیم و باید مقابله به مثل کنیم و جواب اشتباه ترامپ را خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام آمریکا نشان می دهد سپاه قدرتمند است و وقتی هم سپاه قدرتمند باشد طبیعی است که اینگونه رفتار کنند.

خالدی ادامه داد: آمریکا می خواهد پایه های نظام را بزند و ما هم با تمام قدرت جلوی آن خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا میخواست با مسائل اقتصادی ما را از پای در آورد اظهار کرد: ما باید گوش به فرمان ولایت فقیه خود باشیم و شعار سال را اجرایی کنیم که مردم مشکل اقتصادی هم نداشته باشند .

خالدی در پایان خاطر نشان کرد:  مردم ما فقط نگران مسائل اقتصادی هستند و از بقیه موارد ترسی ندارند و قطعا مقابل حرف آمریکا ایستاده و در راس همه آن ها مجلس خواهد بود.

 

احمد همتی، نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه:

مصادیق زیادی از تروریست بودن نیروهای نظامی آمریکا وجود دارد
تصاویر خبری استان سمنان با شبکه اطلاع رسانی مرآت

احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در واکنش به اقدام ترامپ در تروریست اعلام کردن سپاه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: قبل از اعلام این اقدام آمریکا، مجلس هشدار داد که اگر چنین شود، طرح دو فوریتی را در رابطه با اقدام متقابل علیه نیروهای مسلح آمریکا انجام خواهیم داد که بعد از این اقدام احمقانه آمریکا، بلافاصله مجلس موضع گیری کرد و طرح دو فوریتی مطرح و با رای قاطعی تصویب شد.

وی تاکید کرد: اگر آمریکا بخواهد این روند را ادامه دهد نیروهای مسلح آمریکا هم به عنوان نیروهای تروریستی معرفی خواهند شد، ولی با این تفاوت که ما مصادیق بسیار زیادی برای اثبات تروریستی بودن نیروهای نظامی آمریکا داریم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اقدامات آمریکا در دهه های اخیر از شرق آسیا در ویتنام و جنگ های خونینی که علیه مردم داشتند گرفته تا استفاده از بمب های اتم که شهرهای هیروشیما و نازاکاکی ژاپن را مورد حمله قرار دادند و ده ها هزار نفر را به خاک و خون کشیدند، نمونه بارز تروریستی بودن اقدامات آمریکا در جوامع مختلف می باشد.

همتی اضافه کرد: دخالت در کودتاهای داخل کشور ایران، طراحی های کودتا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت از شاه و صدام متجاوز به ایران، حمایت از داعش و تشکیل گروههای القائده که باعث جنایات و خونریزی ها ی وسیعی در کشورهایی چون یمن، عراق و سوریه شدند و حمایت از رژیم اشغالگر قدس از جمله مصادیق دیگر تروریستی بودن آمریکاست.

وی افزود: همه این ادله نشان می دهد نیروهای نظامی آمریکا مصداق بارز تروریست هستند و این می تواند تبعات خطرناکی برای آنها به خصوص در منطقه غرب آسیا داشته باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اگر دنیا با این قلدری های ترامپ و جنگ طلبی های او مقابله نکند آینده دنیا، آینده دشواری برای همه خواهد بود.

 

مجتبی ذوالنور، نماینده قم:

سپاه تمام نقشه ها و آرزوهای آمریکا در منطقه را ازبین برده است/ارتقا جایگاه معنوی سپاه در بین ملت ها با اقدام آمریکا

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، اظهار داشت: این اقدام رئیس جمهور آمریکا باعث افزایش جایگاه سپاه در بین مردم دنیا شد.

وی ادامه داد: آمریکا قبلا هم از این نوع اقدامات انجام داده بود و سپاه قدس را هم مصداق تروریسم معرفی کرده بود.

نماینده مردم قم با اشاره به اینکه محبوبیت و جایگاه معنوی سپاه در دنیا ارتقا پیدا کرد، گفت: مردم دنیا و منطقه منشأ همه بدبختی‌ها به ویژه تروریسم را آمریکا می‌دانند به همین دلیل وقتی آنها سپاه را به عنوان تروریسم معرفی می کنند جایگاه معنوی سپاه هم در بین ملت ها ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام آرزوهای آمریکا را در منطقه و تلاش برای حکمردانی در منطقه را از بین برده است و این ضربه بزرگی است که از سپاه خورده است به همین دلیل آنها دست به چنین اقداماتی می زنند و اگر غیر از این هم بود باید تردید می کردیم.

حجت الاسلام ذوالنوری  با اشاره به سخن امام خمینی که فرمودند: «اگر دشمن از شما تعریف کرد باید نسبت به حقانیتتان شک کنید اما اگر دشمن در مقابل شما قرار گرفت، بدانید که راه درستی را انتخاب کرده اید»، ابراز داشت: پس این اقدام آمریکا نشانه حقانیت و راه درست سپاه است و قطعاً سپاه هم این مسیر خود را ادامه می‌دهد.

 

سید احسن علوی، نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران:

مردم ایران اسلامی همگی حامی سپاه پاسداران هستند / آمریکا و ترامپ خود تروریست و تروریست پرور هستند

سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، در ارتباط با اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت: آمریکا و ترامپ خود تروریست و تروریست پرور هستند.

وی افزود: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و از بطن انقلاب و زاییده تفکر انقلاب اسلامی است و بر اساس قانون اساسی کشور تشکیل شده است و این اقدام مذبوحانه آمریکا تاثیری بر اقتدار سپاه پاسداران نخواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان های سنندج کامیاران و دیواندره خاطر نشان کرد: بی تردید اگر سپاه پاسداران نبود امروز داعش نه تنها در سوریه و عراق که چه بسا در دیگر کشورهای منطقه و در ایران اسلامی حضور داشت و امنیت و آرامش مردم را سلب می نمود.

وی با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته آمریکا بوده است افزود: آمریکایی ها از اقتدار و توانمندی سپاه وحشت دارند و در واقع با اینگونه حرکات حقارت خود را بیشتر نشان می دهند.

علوی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد و این رفتار خصمانه آمریکا اتحاد و یکپارچگی نیروهای نظامی و مردم را بیش از گذشته خواهد کرد.

به گفته علوی آمریکا پس از بی نتیجه ماندن فشارهای اقتصادی خود علیه ایران با این حرکت انتحاری سست و زبون ماندن خود و اقدامات خود را ثابت کرده است.

وی در پایان ضمن محکوم نمودن این اقدام آمریکا گفت: مردم ایران اسلامی همگی حامی سپاه پاسداران هستند و در برابر رفتار خصمانه آمریکایی ها سکوت نخواهند کرد.

 

حسین هاشمی تختی، نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر:

اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه اهرم فشار به ایران است

اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه اهرم فشار به ایران است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسین هاشمی تختی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس با لباس پاسداران انقلاب اظهار کرد: هدف از این اقدام نمایندگان نشان دادن حمایت خود از این نهاد انقلابی و مردمی است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام آمریکایی ها از خصومت و شیطنت آنهاست.

هاشمی تختی با تاکید بر اینکه آمریکا خود تروریست و تروریست پرور است، عنوان کرد: نمونه بارز تروریست پروری آمریکا پرورش داعش برای به خاک و خون کشیدن عراق و سوریه است.

وی افزود: آمریکایی ها پس از شکست در تشکیل گروهک داعش و جنگ نیابتی با ایران، این بار تلاشند با تروریست خواندن سپاه فشارها را بر ایران تشدید کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران در رابطه با این رفتار خلاف مقررات بین المللی آمریکا رفتار متقابل انجام می دهد، خاطر نشان کرد: امروز در مجلس اسلامی طرحی برای معرفی دستگاه های اطلاعاتی و تروریستی آمریکا داده شد و اکثر نمایندگان به آن رای دادند و طبق آن نیروهای نظامی آمریکا در منطقه در فهرست گروه های تروریستی جمهوری اسلامی ایران قرار و به دنیا معرفی می شود.

 

محمدمهدی مفتح، نماینده تویسرکان:

وجود اصل ۱۵۰ قانون اساسی کشور مورد تأیید ملت، یعنی مردم به سپاه خود می نازند/آستین‎های همت سپاهیان برای حفظ کرامت انسانی بالاست

وجود اصل ۱۵۰ قانون اساسی کشور مورد تأیید ملت، یعنی مردم به سپاه خود می نازد/آستین های همت سپاهیان برای حفظ کرامت انسانی بالاست

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار نافع، گفت: امروز روز سوم شعبان و روز میلاد سالار شهیدان امام حسین(ع) است که به عنوان روز پاسدار نیز نامگذاری شده و بسیار تناسب خوبی است، چرا که امام حسین(ع) از جان و مال و زندگی خود برا پاسداری از اسلام گذشت و برادران عزیز سپاهی ما نیز با تبعیت از این امام بزرگوار هر لحظه برای دفاع از اسلام و انقلاب جانفشانی می کنند.

*سپاه در مبارزه با ترویست الگوی سایر کشورهاست
وی اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته هم شاهد بودیم که سپاه پاسداران چه افتخارات بزرگی را کسب کره، در صحنه های دفاع مقدس و مقابله با اشرار و مهمتر در مبارزه با تروریسم و گروه های تروریستی از جمله داعشی های تکفیری، اینان بودند که درخط مقدم به عنوان یک الگوی موفق با از جان گذشتگی حضور داشته و برای ایران اسلامی افتخارآفرین شدند.

* وجود اصل ۱۵۰ قانون اساسی کشور مورد تأیید ملت، نشان می دهد سپاه جزئی از بدنه نظام است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران ریشه در قانون اساسی دارد و شکل گیری آن در قانون ما تصویب شده، افزود: در اصل ۱۵۰ قانون اساسی آمده ” “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پا بر جا می‌ماند” و به طور قطع خواهد ماند.

مفتح تصریح کرد: این ارگان رسمی در قانون اساسی یک کشور که بزرگترین قانون آن کشور محسوب می شود، تصویب شده، قانونی که حتی به رفراندوم گذاشته شد و با رأی تک تک مردم در سراسر کشور به تأیید رسیده است.

* حماقت امریکایی ها در تروریست خواندن ارگان رسمی یک کشور!
وی با بیان اینکه حماقت سرمداران امریکا مبنی بر تروریست خواندن یک ارگان اساسی یک کشور، پوچ و بی معنا است، عنوان کرد: امریکا که مولد تروریست در جوامع بشری و خود جنایتکار اصلی دنیا است، هرگز هیچ غلطی نکرده و نخواهد کرد و نمی تواند با ادعای دروغین خود برای یک ارگان رسمی کشوری تعیین تکلیف کند.

* لباس سبز سپاه بر قامت مجلسی ها یک افتخار است/آستین های همت سپاهیان برای حفظ کرامت انسانی بالاست
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برادران عزیز ما در سپاه پاسداران علاوه بر حفاظت از مرزها و مبارزه با گروهگ های ترویستی، این روزها نیز جانانه به میدان حمایت و خدمت رسانی به سیل زدگان در استان های مختلف آمده اند، و آستین های همتشان را برای حفظ کرامت انسانی بالا است.

مفتح تأکید کرد: سپاه پاسداران در دل آحاد مردم جای دارد و ما نیز به عنوان نمایندگان مجلس امروز افتخار یافتیم تا لباس سبز پاسداری را بر قامت خود بپوشیم و به آن بنازیم.

 

محمد قمی، نماینده پاکدشت:

ترامپ با تروریست خواندن سپاه پاسداران هدیه ای ویژه به نتانیاهو داد

هدیه ای ویژه به نتانیاهو

محمد قمی در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به اقدام دولت آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار کرد: هر دولتی که در آمریکا انتخاب می شود، دشمن ملت ایران است و در حال حاضر نوبت ترامپ است که با ایران دشمنی کند.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: ترامپ کسی است که تمام ترورهای در حال حاضر دنیا به دستور او انجام می شود و در این زمینه می توان به رفتارهای تروریستی آمریکا در یمن، افغانستان و عراق اشاره کرد و اکنون ترامپ با سابقه سیاهی که دارد، نمی تواند به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی که دشمن تروریسم است تهمت بزند.

تصمیم آمریکا با همکاری نتانیاهو انجام شد

وی در ادامه با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در تصمیم اخیر دولت آمریکا گفت: این عمل آمریکا با همکاری نتانیاهو انجام شد و ترامپ با قرار دادن سپاه پاسداران ایران در لیست تروریسم، هدیه ای به نتانیاهو داد. اسرائیل و آمریکا به خوبی می دانند که اقتدار و عظمت سپاه برای آنها خطرناک است و همیشه سپاه پاسدار انقلاب اسلامی در جنگ با تروریسم بوده و در راه مقابله با تروریسم شهدای بسیاری داده است.

قمی بیان کرد: اقتدار سپاه برای آمریکا و اسرائیل خطرناک است و با تروریسم خواندن سپاه قصد ضربه به ریشه سپاه را داشتند که باید بگم اشتباه کردند. سپاه استکبار ستیز و مدافع مظلومان است و ظالمان باسپاه مخالف هستند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توطئه های غرب علیه ملت ایران ناعادلانه و همیشگی است، گفت: خصلت آمریکا استکباری است و طبق فرمایش امام خمینی (ره) آمریکا شیطان بزرگ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 4 =