کد خبر : 149322
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
-

حمایت قاطع نمازگزاران مازندرانی از سپاه پاسداران

حمایت قاطع نمازگزاران مازندرانی از سپاه پاسداران

به گزارش قائم آنلاین، راهپیمایی حمایت از سپاه در واکنش به تروریست خواندن این نهاد مقدس توسط دولت آمریکا، بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در تمامی شهرهای استان با حضور آحاد نمازگزاران برگزار شد. راهپیمایی کنندگان با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «وظیفه مسلمین حمایت از سپاه است»، «حکم مراجع دین حمایت

به گزارش قائم آنلاین، راهپیمایی حمایت از سپاه در واکنش به تروریست خواندن این نهاد مقدس توسط دولت آمریکا، بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در تمامی شهرهای استان با حضور آحاد نمازگزاران برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «وظیفه مسلمین حمایت از سپاه است»، «حکم مراجع دین حمایت از سپاه است» و «سپاه برادر ارتش ما است»، قدردانی خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کردند.

در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،‌ راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تروریست خواندن این نهاد مقدس توسط دولت آمریکا، امروز(جمعه) بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در تمامی شهرهای استان با حضور آحاد نمازگزاران برگزار شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه خود دعوت کرده بود که مردم در این راهپیمایی ضمن محکومیت اقدام غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پس از اقامۀ نماز جمعه این هفته در سراسر کشور، در تظاهراتی خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش بگذارند.

گرچه ترامپ شیطان صفت و دیوانه و دولت احمق تر از خودش به سپاهیان عزیز جسارت روا داشته و شخصیت ذاتی خود و خاندان بی هویتش را به سپاه غیور اسلام نسبت داده ، اما حافظۀ تاریخی همۀ مردم فهیم و قدرشناس ایران ، قدر پاسداران عزیزمان را به خوبی می دانند ، سپاهی که ۴۰ سال قبل در خوزستان و تمامی مرزها ، لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدسشان آغشته کردند ، تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از ۴۰ سال مجاهدت و سازندگی ، بازهم خوزستان و ایران اسلامی شاهد است ، که خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل آلود برای خدمت به مردم معطر کردند.

ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی پس از اقامۀ نماز باصلابت جمعه این هفته ، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم زیاده خواه امریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد ‘ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند’ را سر دادند تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.

سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه ، این پاسداران عزت و شرف ، توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است ، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.

در پایان این تظاهرات بیانیه حمایت از سپاه قرائت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =