کد خبر : 149242
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

برخورد جدی با مدیران خاطی و کم‌کار

برخورد جدی با مدیران خاطی و کم‌کار

به گزارش قائم آنلاین، سید جواد هاشمی در جلسه ستاد بازسازی سیل در میاندورود اظهار کرد: به‌دلیل جلوگیری از خسارت سیل در آینده دستور دادیم تمام پل‌های غیر استاندارد در مسیر رودخانه‌ها و کانال‌ها برداشته شود و حریم آنها نیز آزاد شود. هاشمی بیان کرد: در روستای حسن‌آباد کانال هدایت آب که از این روستا

به گزارش قائم آنلاین، سید جواد هاشمی در جلسه ستاد بازسازی سیل در میاندورود اظهار کرد: به‌دلیل جلوگیری از خسارت سیل در آینده دستور دادیم تمام پل‌های غیر استاندارد در مسیر رودخانه‌ها و کانال‌ها برداشته شود و حریم آنها نیز آزاد شود.

هاشمی بیان کرد: در روستای حسن‌آباد کانال هدایت آب که از این روستا می‌گذشت را پر کرده و تصرف کرده بودند که دستور بازگشایی این کانال را دادیم.

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود تصریح کرد: اگر تا به امروز نسبت به عملکرد مسئولان و خسارت‌هایی که تصمیات آنها به بار آورده اقدامی نشد اما به مدیران اعلام کردیم که از امروز به بعد هر مدیری کم کاری کند با آنها برخورد خواهد شد.

مهدی گلچوب مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران نیز بیان کرد: باران اخیر رحمت الهی بود که پس از خشکسالی چند ساله موجب تامین منابع آبی استان شده ولی از طرفی موجب زحمت و ناراحتی و خسارت چند وجهی به شهروندان مازندرانی شده است.

وی با بیان اینکه در اکثر موارد علل خسارت سیل عوامل انسانی داشته است، تصریح کرد: اگر در مسیر سیل عواملی مثل تجاوز به حریم رودخانه و انهار و یا ایجاد عوامل و پل‌های نامناسب بر کانال‌ها و زهکش‌ها و انهار و بعصی از رودخانه‌ها نبود، خسارت ناشی از سیل به این گستردگی اتفاق نمی‌افتاد.

مدیر معین ستاد بازسازی استانداری در شهرستان میاندورود در ادامه اظهار کرد: با سرعت مناسب به بازسازی و جبران خسارت‌ها ادامه می‌دهیم و جهت پیشگیری از اتفاق مجدد، لایروبی و رفع موانع در انهارو زهکش‌ها در دستور کار قرار دارد.

گلچوب با بیان اینکه در زمینه تامین نهاده‌های دامی محدودیت نداریم، افزود: سعی داریم اعتبارات لازم برای جبران خسارت بخش کشاورزی تامین و در کوتاه‌ترین زمان به کشاورزان انتقال داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =