کد خبر : 149333
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
-

آمریکا باید عواقب تصمیم ابلهانه خود علیه سپاه پاسداران را بپذیرد

آمریکا باید عواقب تصمیم ابلهانه خود علیه سپاه پاسداران را بپذیرد

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های این هفته شهرستان جویبار با بیان اینکه هنوز مشکلات فراوانی از سیل در شهرستان باقی مانده است گفت: مسئولین باید با جدیت بیشتری پیگیر مشکلات آسیب دیدگان سیل باشند. وی با محکومیت اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکا باید با این اقدام ابلهانه

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های این هفته شهرستان جویبار با بیان اینکه هنوز مشکلات فراوانی از سیل در شهرستان باقی مانده است گفت: مسئولین باید با جدیت بیشتری پیگیر مشکلات آسیب دیدگان سیل باشند.

وی با محکومیت اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکا باید با این اقدام ابلهانه به فکر عبور از تنگه هرمز و عواقب پس از آن باشد.

امام‌جمعه جویبار خاطرنشان کرد: حتی کشورهای دوست آمریکا نیز این اقدام احمقانه ترامپ علیه سپاه را محکوم کردند و حاضر نیستند از این تصمیم آمریکا تبعیت کنند.

نادعلیزاده علت این اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خنثی کردن تمام توطئه‌های این کشور توسط سپاه دانست و افزود: این سپاه پاسداران بود که تروریست‌ها را از کشورهای عراق، سوریه و لبنان شکست داد و سرمایگذاری کلان آمریکا و متحدانش را با خاک یکسان کرد.

وی با بیان اینکه همه ما سپاهی هستیم گفت: همانطور که سپاه در طول این ۴۰ سال از کشور و ملت ایران با جان و دل حمایت کرد امروز نیز نوبت ملت و مسئولین کشور است که از این نهاد مقدس حمایت کنند.

امام‌جمعه جویبار بیان کرد: امروز سپاه در کنار مردم در مناطق سیل‌زده در حال کمک به آنان است و این اقدام نسنجیده و اشتباه آمریکا عزت و محبوبیت سپاه را بیش از پیش کرده است.

نادعلیزاده سپاه را نور چشم ملت دانست و گفت: امروز سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز است و کمتر نهاد نظامی در خارج از کشور می‌بینید که این‌گونه در کنار مردم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + نوزده =