کد خبر : 148866
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

سپاه در تمام حوزه‌ها آماده خدمت به مردم است

سپاه در تمام حوزه‌ها آماده خدمت به مردم است

به گزارش قائم آنلاین، در پی اقدام مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای تبیین مواضع و ۹۰ تشکل دانشجویی استان مازندران بیانیه مشترکی را صادر کردند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که رئیس جمهور آمریکا، این احمق درجه یک! اقدام

به گزارش قائم آنلاین، در پی اقدام مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای تبیین مواضع و ۹۰ تشکل دانشجویی استان مازندران بیانیه مشترکی را صادر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که رئیس جمهور آمریکا، این احمق درجه یک! اقدام به تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمود.

اقدامی که هرچند در روابط دیپلماتیک بین‌المللی در نحوه خود بی‌سابقه بوده است، اما محل تعجبی برای ملت ایران نداشته است چراکه از رژیمی مانند دولت آمریکا که رد زخم‌های سپاه پاسداران را بر پیکره خود حمل می‌کند جز این انتظار نمی‌رود زیرا این نیروهای نظامی‌مان و علی الخصوص سپاه پاسداران بود که هشت سال مقابل صدام، این سگ زنجیری آمریکا ایستاد؛ این سپاه پاسداران بود که بعد از جنگ، شروع به سازندگی مناطق جنگ زده و محروم نمود، این سپاه بود که بساط تروریست مولود آمریکا یعنی داعش خونخوار را جمع کرد و این سپاه هست که چشمه باریک جبهه مقاومت را به نهر خروشانی تبدیل کرده که پشت دیواره‌های بیت المقدس، منتظر دستوری برای فروپاشاندن جعلی ترین و تروریست‌ترین رژیم تاریخ بشریت است.

سپاه پاسداران در دوران عمر با برکت خود ثابت کرده است که سپر بلای مردم عزیز ایران اسلامی است ثابت کرده است که در خدمت به مردم، جنگ و سیل و زلزله و غیره نمی‌شناسد و در تمام زمینه‌ها پای کار خدمت به هموطنان بوده و ثابت کرده است که الحق و الانصاف شایسته نامی است که امام روح‌اله برآن نهاده است ؛ چرا که پاسدار انقلاب اسلامی است در تمام ابعاد.

حرکت مذبوحانه رژیم آمریکا نیز همانطور که با خیل عظیم واکنش اعتراضی ملت و مسئولین ایران اسلامی مواجه گردیده، از نظر ما دانشجویان نیز به شدت محکوم است و معتقدیم قطعاً موجبات خیر و برکت و اتحاد و انسجام و همدلی ملت و مسئولین را با سپاه پاسداران فراهم می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − یک =